Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko kellään muulla vastaavaa ongelmaa....En tahdo löytää itselleni mistään kunnollisia housuja/ farkkuja. Lantiomallisia en tykkää pitää, vaan ihan tavallisia.

Viime viikolla löysin mukavan tuntuiset farkut, kokoa 36 (pienempää nroa ei saatavilla, ei tuumakoko)

Housut istuvat takapuolesta kuin toinen iho, mutta vyötärölle jää taas sellainen " pussi" , joka pitää kuroa vyöllä, jotta pysyvät jalassa.

Olen 162/50 eli ongelmaa ei periaatteessa pitäisi olla löytääkseen vaatteita, mutta eipä näy istuvia housuja löytyvän. Ongelman ydin on siinä, että olen lantioltani ja vyötäröltäni ikäänkuin eriparia (lantio 88cm, vyötärö 58cm) ja nykyään kun kaikki vaatteet tehdään " tasapaksuille pötkylöille" , niin tulee aina pahamieli, kun ei löydä mitään kivaa koskaan.

Kommentit (7)

Vyötäröstä löysät jos pepusta sopii, ja jos vyötärö on ok niin peppua ei saa ahdettua sisään :(

Olen siirtynyt lantiomallisiin, aluksi pakon edestä ja nyt olen todennut tykkääväni niistä oikeastaan enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

oon pitkä jalkainen ja laiha joten mistään ei löydy tarpeeksi pitkiä housuja. lahkeen haarapituus pitää olla 86cm ja yleensä kaikki housut on 80-82cm. tosi vaikea ongelma ainakin mulle ja kun peppukin on ihan lättänä.

Mulla ihan sama juttu ja oon löytänyt hyviä farkkuja ja housuja Espritiltä! Niissä löytyy tarpeeks lahkeenpituutta ja pieniä kokoja pitkillä lahkeilla!

Käypä katsomassa!

tarpeeksi pitkää paitaa peittämään liitinkiä (silleen että vyönsolki kuitenkin näkyy). Eihän lantiomallisten farkkujen pitäminen suinkaan tarkoita ns. pimppi-mallia jossa vyötärö on niin matala, että melkein karvat paistaa (jos niitä nyt sitten sattuu olemaan). Espritiltä minäkin olen housuni löytänyt kokoa 32 (ei siis tuumia) ja short lahkeella (olen muutenkin lyhyt).

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat