Vierailija

Mua huolettaa tulevan kummitytön terveys. Sisko sai tietää raskaudestaan vasta rv 10, eikä heti pystynyt lopettamaan. Nyt menossa ihan viime hetket, pelottaa onko lapsi sairas siskoni tupakoinnin takia:(.

Kommentit (8)

raskauden ajan. Että ällötti katsoa! No, syntyihän se vauva, en tiedä miten heillä menee, kun muuttivat pois juuri syntymän aikoihin.

Elämä on, sille ei voi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jos käsityksiä moraalista haet, täältä löydät ne itsensä ylentäjät ja siskon/kaverin kavahtajat, lapsista saattaa olla jokunen maininta sivulauseessa.

nehän ei sairaita ole?

Tupakka on lopulta aika pieni pahe kasvavien paheiden joukossa. Turhan moni lapsi syntyy tänäkin vuonna nistin vieroitusoireisiin. Näille nisteille annetaan vielä lapsi kotiin mukaan, jossa saa terveydenhuollon henkilökunnan suojauksella kuivattaa muksun kuiviin ja vetää itse oman päänsä sekaisin. Totuutta sosiaalipuolelta.

Siskoni tupakoi jokaisen raskautensa aikana ja synnytti 3 erittäin allergista, astmaattista ja atooppista lasta. Yksi lapsi on dysfaatikko ja yhdellä on sydänvika. Eli terveitä joo...

mutta itte olen polttanut kahessa neljästä raskaudesta, ja luojan kiitos lapsilla ei ole mitään ongelmia koskaan ollut. Eli ovat täsyin terveitä. Olin nuori ja ajattelematon. Nyttemmin harmittaa ja inhottaa katsella tuttavia jotka polttavat raskausaikana. Tiedän liian monta tällaista. Onneksi lapset ovat kaikilla noilla syntyneet terveinä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat