Vierailija

Olemme harkitsemassa kuivausrummun ostamista ja olisin enemmän kuin kiitollinen, jos jollain olisi kokemusta ko. kapistuksesta. Kyselin tutuilta joilla on rumpu ja he sanoivat, että melko turha kone. Pyykit joutuu ripustamaan kuitenkin narulle ja he käyttävät rumpua pelkästään vuodevaatteiden, lakanoiden ja pyyhkeiden kuivaamiseen. Itse kuvittelin, että rumpu kuivaa vaatteet ihan kuiviksi. Kertokaahan, onko ihan turha kuvitella nostelevansa kuivat vaatteet rummusta suoraan kaappiin? Suositteletko rumpua kenellekään?

Kommentit (8)

meillä kans pitkän harkinnan jälkeen ostettiin kuivuri (siemens siwatherm txl 2371) pyykit saa nostaa suoraan kaappiin kuivauksen jälkeen. Sukkia ja sukkahousuja venytän aina ennen kuivuriin laittoa. EN LUOPUISI IKINÄ.

Monet vaatteet voi kuivata rummussakin ja ei ole mennyt huonoksi ehkä pientä kutistumista on ollut mutta aremmat vaatteet sitten kuivatankin narulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Huono kuivuri mahtaa olla sillä vastaajalla joka joutui silti ripustamaan pyykit vaikka oli kuivuri!?! Kyllä meillä tulee ainakin rutikuivaa pyykkiä ;)

Hankalaa ainakin talvella kaikki lakanoiden yms. kuivatus olisi ilman rumpua kun ei pyykkejä saa ulos.

En pysty kuivattamaan isoja lakanoita/pyyhkeitä kunnolla missään muutakuin kuivarissa. Kuivaa tulee ja suhta nopeasti vielä kun pesukoneessa on hyvä linkous eli 1500 kierrosta. Se vaikuttaa ratkaisevasti kuinka nopeasti kuivari kuivaa pyykit.

kuivua, meidän koneessa 2,5 tuntia. mutta on ne kyllä sitten ihan kuivia ja ihanan pehmeitä. enkä mä kaikkia vaatteita rumpuun laita, suurimman osan kuitenkin. aika monessa vaatteessa on rumpukuivaus kielletty merkki, esim. tavallisissa t-paidoissa, mutta oon mä nekin laittanut. saattaa ne pituutta vähän kutistua, mutta ei sen kummempaa. kyllä mä ainakin suosittelen. :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat