Seuraa 

Mites meidän pino on taas vajonnut jonnekin alas. Mitä kuuluu karpit?

Täällä Keski-Euroopassa mennään samaa rataa kuin ennenkin. Olin viikon verran kipeenä ja paino putos 2 kiloa, hui! Ei ruoka oikeen maistunut, mutta onneks oli ihan ohimenevä ilmiö, nyt taas uppoo ja painokin on palannut takas normaaleihin lukemiin.

Uutta raportoitavaa sen verran, että mun mies on aina aiemmin pelipäivinä halunnut vähän ekstrahiilaria, eli esim. palan täysjyväleipää tai sitten täysjyväpastaa ruoaks tms, vaikka normaalit treenit (puntti?jäätreeni) vetää ilman lisähiilareita.

Nyt kuitenkin pari viikkoa sitten kävi niin, että ei ollutkaan kotona mitään hyvää hiilaria ja joutui lähtemään peliin täysin alakarppieväin. Mies sitten totesi, ettei oo aikoihin tuntunut niin hyvältä pelata! Ollaan nyt sitten testattu sekä hyväkarppityylillä että alakarppityylillä tuota kestävyyttä ja miehen valinta on selvä: ei enää lisähiilareita pelipäiviksi! Meitä on nyt sitten 2 täysin alakarppia tässä taloudessa. Toinen ammattiurheilija, toinen kuntourheilija.

Mitä muille vähähiilarisille kuuluu?

Kommentit (4)

Nyt on pirullinen flunssa=/Alakarppina olen nyt ollu 3 kk ja olo on oikein hyvä!En oo mitään jääny kaipaamaan...Minneköhän tämä meijän ryhmä aina häviää=)

On nimittain alkuinnostuksen jalkeen mennyt vahan hunningolle... Mutta ei ole painoakaan tullut takaisin. Tanaan lounaan jalkeen huomasin makenhimoa, joten eikun takaisin ruotuun. On se vaan niin helppoa etta kannattaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli alakarppausta kuukauden verran takana. Nyt painossa ärsyttävä jumitus, mutta jospa se siitä lähtisi taas putoamaan!

Hyvin on mennyt, olo on pirteä ja lenkkeillä jaksaa, vaikka miten pitkään. Ihanaa :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat