Seuraa 

Me olemme ajatelleet laminaattia lattioihin, mutta

nyt kovapuulattia on alkanut kiinnostaa enemmän,

mm. puun tunnun takia. Parkettia emme enää halua,

sillä se tuntuu olevan liian pehmeä lapsi- (ja eläin)perheessä.

Muutaman vuoden käytön jälkeen parkettimme on

piloilla kaikesta vahauksesta ja hoidosta huolimatta. :(

Onko sinulla kokemusta kovapuulattioista?

Itse olen katsellut netistä himoiten Kährs Linnea-

kovapuulattioita, mutta muutkin kovapuulattiakokemukset

otetaan kiinnostuksella vastaan.

Miksi päädyitte siihen? Ovatko odotukset vastanneet

toteutuneita kokemuksia?

Mitä kovapuulattia maksaa suunnilleen per neliö?

Kommentit (3)

öljytty kirsikka, taitaa olla juuri Linnea. Helppo se oli ainakin asentaa, ja mukavannäköinen. Periaatteessa pitäisi öljytä kerran vuodessa, meillä ei vielä kokemusta, kun on ollut vasta vajaan vuoden käytössä.

Itse olen tykännyt, mies väittää, että jälkiä on tullut ihan hirvittävästi. Itse en niitä huomaa, ehkä mies tarkempi?

Meille ei kaikki lattiat käyneet, kun on vesikiertoinen lattialämmitys. Parkettia ja laminaattia emme halunnneet, ohutpuulattia on näiden hyvä välimuoto. Ohutpuulattia tosin kestää vesikiertoisessa muistaakseni noin 28 asteen lämpötilan, mutta me taas olemme joskus viime talven pakkasilla joutuneet käyttämään jopa 33-asteista vettä, jotta talo pysyy lämpimänä. Lattiaan eivät nämä lämmöt ole kuitenkaan vaikuttaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meille on tulossa tuota Kährsin Linneaa, pähkinäpuisena. Meille ei tule öljytty vaan ihan se perinteinen lakattu. Hinta oli 19,90e/m2. Myyjä kehui kestoa laminaatin veroiseksi ja sanoi käyvän täysin myös vesikiertoisen lattialämmityksen kanssa. Ei maininnut mitään veden maksimilämpötilasta. Päästään muuttamaan n. kuukauden päästä, joten vielä ei ole omakohtaista kokemusta kertoa. Lueskelin kuitenkin ennen ostopäätöstä aiheeseen liittyviä keskusteluja, jotka vahvistivat meidän päätöstä. Laadukkaasta laminaatista saat maksaa saman verran, joten mieluummin otimme tämän, jossa aidon puun tuntu ja lämpö.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat