Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

on se helvetti kumma,etteikö naiset sit tarvii????Mielestäni tässä asiassa täytyy päteä kyllä tasa-arvo. Vaikka nainen olis " vain " kotona päivät,niin kyllä se kotiäidin elämäki on välillä sen verran rasittavaa,että tarvii sen hengähdyksen!!!Missään nimessä suostuis siihen,että mies menee ja nainen on kotona vaan.Jotta se ahdistunut isukki saa hengailla omissa jutuissaa.

Kommentit (5)

niin sille ei tule mieleenkään ehdottaa ottavansa vauva mukaan, mutta jos minä lähden niin on automaattisesti selvää, että otan lapsen mukaan ja isi jää yksin kotiin odottelemaan.

Olen kyllä ottanut tavaksi ihan yksin käydä välillä kaupoilla tai jossain, vaikka mitenkään itsestään selvää se ei ole, että voin yksinkin joskus olla.

Jos olettavat olevan joissain asioissa etuoikeutettuja. Useimmiten he ovat " imeneet sen äidin maidosta" , miten tulee suhtautua lastenhoitoon yms. Meillä ainakin niin on ja kun kuuntelee anopin mielipiteitä, niin on helppo arvata mistä asenteet tulevat ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kun antaa sitä omaa aikaa pyydettäessä.

Ja itsekin kannustaa että kävisin välillä vaikka vain kaupassa ihan itsekseni.

(Tosin on hänellekin helpompaa kun ei oo ihan niin pirttihirmu täällä kotna sitten... viime viikolla sovittiin, että saan joka ilta vähän omaa aikaa [vaikkakin vaan eri huoneessa], niin jaksankin paremmin)

Minä meillä lapsen pääsääntöisesti hoidan, mutta on kiva, että mies leikkii ja on mielellään myös lapsen kanssa.

Kertaakaan ei ole meidän isukki ottanu vauvaa mukaan,jos on menny kaverilleen,mutta jostain syystä sen on vaan mulle sit oltava niin luonnollista... KYllä herra lapsien kanssa on ja saan mennä yksinki,mut silti,miks ne lapset ei lähde automaattiseti myös ukon mukaan???

Tiedän, että tämmöisiä unelma-isejä löytyy (ainakin lehtihaastatteluissa), mutta taitaa käytännössä olla aika harvinaisuuksia. Joskus oikeesti ällöttää lukea vauvahaastatteluista isien kommentteja, kun kertovat että " imettäisinkin jos vain voisin.."

Plääh plääh..

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat