Vierailija

Kyllä sen ruokin kokoajan kun oli tarvis, mutta en kyllä ole ennen noin pitkään nukkunut, vauvalla (4viikkoa) vaippakin oli ihan märkä. Heräsin vasta kun mies tuli töistä..

Ehkei niin pientä paljoa haittaa missä kieriskelee, mutta tuli kyllä huono omatunto, kun noin huonot rytmit..

Kommentit (15)

Minä vain herään noin klo 7.00. Mutta koko yön nukun ja unissani syötän vauvan. Vaippa on tietty märkä herätessäni. Joskus mietin, vauvaraasua, joka on joutunut ihan yksin pyörimään koko pitkän yön. Onneksi se on saanut kuitenkin tissiä välillä.

Eli, synninpäästö sulle ap :) Sä sitten lepertelet vauvas kans ns. yöllä :D

Vauvallakin vaippa kestää ihan hyvin 8-10 tuntia, vaikka sitä ei vaihda. Märkähän se on, mutta siksi aamulla vauvan peppu pestään ja annetaan ilmakylpyä.

Ei se vauva siitä mitään traumoja saanut, jos vähän joutui pyöriskellä. Varmaan vauvakin aina välillä nukkui, kun kerran noin pitkään sängyssä olitte? En mäkään aina nouse ylös kahdeksalta, kun mun 1v 1kk ikäinen tyttö herää. Mä otan sen kainaloon, siinä se pyörii ja kalkattelee, ja mä torkun. Sitten puolen tunnin, tunnin päästä tyttö saattaa nukahtaa uudelleen hämärässä makkarissa. Alkaisi kyllä itkeä jos nälkä olisi tai muuten paha olla ;) Ja varmasti alkaisi jo pienempikin vauva.

Mutta hei, ihan sun oman mielenterveyden kannalta, yritä pitää edes vähän itselläsi päivärytmiä! Miestäkin vituttaa kun tekee pitkää päivää duunissa ja vaimo on aina kotona vastassa juuri heränneenä hiukset pystyssä ja yöpaidassa... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Meidän 4-viikkoinen valvoi lähes neljä tuntia putkeen. Kaipasi kovasti seuraa ja osasi jo hymyillä ja ottaa hyvin katsekontaktia tuossa iässä. Mitä mahtaa ajatella tämmöinen vauva siitä, että äiti makaa vieressä silmät kiinni? Älä aliarvioi pientä vauvaa, kyllä se ymmärtää/vaistoaa asioita enemmän kuin kuvittelemmekaan ja oppii pian päivän ja yön eron.

Niin TEIDÄN vauva valvoi, meillä nukkui kylläkin enmmäkseen :)

kirjoittanut, että vauva oli kantoliinassa klo9-15 kukaan ei olis älähtänyt. (ja vauvallehan nyt on sejasama onko se äiti makaamassa siinä vieressä vai imuroiko se)

Meidän 4-viikkoinen valvoi lähes neljä tuntia putkeen. Kaipasi kovasti seuraa ja osasi jo hymyillä ja ottaa hyvin katsekontaktia tuossa iässä. Mitä mahtaa ajatella tämmöinen vauva siitä, että äiti makaa vieressä silmät kiinni? Älä aliarvioi pientä vauvaa, kyllä se ymmärtää/vaistoaa asioita enemmän kuin kuvittelemmekaan ja oppii pian päivän ja yön eron.

Kyse ei ole ollut yhdestä märästä vaipasta. Kyllä tiheä yösyönti näkyy vaipassakin. Eikä yöllä kerta kaikkiaan jaksa vaihtaa vaippaa joka pissan jälkeen. Yöllä yritetään nukkua. Mutta ei kai vauva nyt tuohon kuole!

Oletan, että vauva ei itkenyt yksinään, vaan reagoit tarpeeksi hänen tarpeisiinsa (ruokaa ja vissiin vauva huomasi sinun olevan lähellä).

Meillä minä ja vauva pötkötellään usein puolille päiville. Vauva nyt 3 kk. Välissä vähän seurustellaan, mutta vauva viihtyy hyvin siinä vieressä makoillen myös " omissa touhuissaan" , kuten käsien tutkiskelussa, kielen naksuttelussa jne. =)

Välillä kannattaa ottaa rennosti, kun siihen tarjoutuu tilaisuus!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat