1kk nukahtaminen hösellystä ja huutoa. auttakaa...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Vauva 1kk ei nukahda kuin kamalan huudon jälkeen. Kun vauva on tosi väsynyt ja varmasti ei ole nälkä vien hänet sänkyyn. Ottaa tutin ja alkaa nukkumaan. Vähän ajan päästä saa tutin laittaa uudelleen ja pian alkaa sellainen " hösellyskierre" , eli tutti suuhun ja alkaa nukkumaan ja kun tutti tipahtaa niin hösellystä ja annan taas tutin. Taas vähän ajan päästä itkee ja saa olla tuttia antamassa.

Lopulta alkaa huutamaan eikä ota tuttia vaan haluais tissille. Mutta ei viiti antaa kun on jo ihan täynnä. Ainoa mihin nukahtaa on se, että hytkyttelen pyllystä ja pidän kättä olan päällä. Mutta huutoa voi joskus kestää jopa 20min! Olen käyttänyt välillä pystyssäkin, mutta rauhoittuu vain hetkeksi.

Olen käyttänyt tissilläkin, mutta sama meno jatkuu, eli vähän aikaa on tyytyväinen ja sitten alkaa taas hösellys. Ja tulee pukluja ym. kun syö itsensä liian täyteen.

Yleensä tämä huutovaihe alkaa tunnin kuluttua nukkumaan menosta. Ja kun on sammunut, niin nukkuu 3h unet päivisin. Huutoa siis edeltää tuo " hösellysvaihe" .

yöllä ei ole mitään ongelmia, eli kun syö niin sammuu saman tien uudelleen. Samoin aamupäivän eka unille nukahtaa hyvin.

Käy niin sääliksi vauvaa, olisiko kenelläkään mitään neuvoa tilanteeseen? Kyseessä on toinen lapsi, mutta ensimmäinen kyllä alkoi nukkumaan suht hyvin kun oli väsynyt. Olen kokeillut syliin ja kiikkutuoliin rauhoittamiset, mutta sängyssä sama meno vähän ajan päästä jatkuu, vaikka kuin olisi rauhallinen. Olen kokeillut laittaa sänkyyn vielä hereillä ja nukkuvana, mutta nukkuvanakin vähän ajan päästä säpsähtää huutamaan.

Vaunuissa sama homma, eli vaikka kuin olis väsynyt, niin tunti kestää hösellystä ja sitten alkaa huuto.

Mulla on keinot loppu. :( Auttaako aika vai mikä?

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat