Vierailija

Olen kerännyt lasten vaatteita itäiseen naapuriin huono-osaisille. On uskomatonta miten ihmiset ajattelevat todella likaisten ja rikkinäisten vaatteiden olevan ok vähäosasille lapsille... Ei mikään keräys ota rikkinäisiä tai pinttyneen likaisia. Ne on roskaa! Jos tämän voisi jokainen ymmärtää, kiitos.

Kommentit (6)

etten kehtaisi itse sellaista edes toisille tarjota. Kerran oli myyjä itse siinä vieressä ja kysyi mitä kokoa pitäisi olla. Sitten kaivoi kasan sellaisia joissa jokaisessa oli jotain tahraa tyyliin: "Kato miten ihana! Tätäkin meidän Nico-Petteri on pitänyt tosi paljon." Osan olisin ilman tahraa voinut ostaakin KOTIKÄYTTÖÖN, osaan en olisi pistänyt lanttiakaan, vaikka olisivat puhtaita olleet. En sitten ymmärrä, miten jotkut oikein kehtaavat pyytää jostain hinnankin!

sen kuntoista vaatetta jota ei itse suostuisi käyttämään. Olettaen tietysti ettei ole superniuho... Mutta jos hylkäät vaatteet tahrojen, rikkinäisyyden tai nukkaisuuden takia, ei sitä silloin enää kukaan muukaan halua käyttää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Oli lahjoittajan ilme hieman outo kun astelin jakkupuvussani hakemaan vaatteita. Syy sitten selvisi kun aloin käydä läpi vaatteita. 2 jätesäkistä jatkoi matkaansa 5! vaatetta, muut oli roskaa. Tajusin silloin, että ilme oli häpeästä.. Kuvitteli minun varmaankin olevan huonohampainen, rasvatukkainen alkkis. HUOM: EI KENELLEKÄÄN kelpaa härskin huonot ja rikkinäiset vaatteet!!! Ajatelkaa ensin, kiitos!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat