Vierailija

Minusta alkaa tuntumaan, että poikani on kleptomaani. Varastelut alkoivat n. viisi vuotiaana, poika varasti kotoa ja tuttavilta rahaa vaikka ei tehnyt rahalla mitään, kun ei saanut käydä yksin kaupassa.

Sitten alkoi ilmaantua ihme leluja ja aina ne oli löytynyt maasta kunnes puistosta tuli soitto, että siellä on kadonnut tavaroita ja poika oli jäänyt itseteosta kiinni ja nyt on alkanut olla kumeja ja pientä krääsää taskuissa ja tänään pitkän puhuttelun jälkeen poika tunnusti varastaneensa ne luokkatoverilta poika on nyt 9v.

Mikään ei tehoa, on jätetty viikkis maksamatta, pelikieltoa ja vaikka mitä, mutta tuntuu että varastaminen on jotenkin pakonomaista.

Minulla on keinot loppu, millä saada se loppumaan...?

Kommentit (7)

Kleptomaniahan voi olla sairaus, jonka hoitoon ei äidin konstit enää riitä. Kannattaa hakea apua ajoissa, ennen kuin sattuu mitäään isompaa.

ja se loppui siihen, että äiti pakotti minut menemään siihen kauppaan josta olin varastanut (kumeja, kyniä sun muuta pikku krääsää) ja palauttamaan kaikki! Tuli itse mukaan ja vahti vieressä että kaikki palautettiin. Oli nimittäin todella noloa ja siihen loppui se kokeilu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat