Vierailija

mulla on ollut tapana käyttää tollasta vesisumutinta siis kukkasumutinpulloa kissan karkottajana kun katti tekee pahojaan mm. syö kukkasia ja kiipeilee pöydille. no menin vaihtamaan vaippaa ja jätin 2v syömään keittiöön voileipää, kun tulin takaisin niin kissa se veti juuri muksun ruokia naamaan! sieppasin pullon käteeni sen enempää miettimättä, se olikin mun hiuslakka pulloni:( täällä sitä ollaan, eläinlääkäriin 70km eikä ole autoa kun mies on vielä töissä. yritin ottaa katin kiinni jotta saan edes pestyä ne hemmetin silmät mutta se puri ja raapi niin lujaa ranteeseen että veri pulppuaa hienosti ranteesta. voi vitun vittu! mulla on hieno kiristys side väsättynä mutta veri senkun tihkuu tän rätin läpi..

Kommentit (24)

No en silti usko että kukaan ranteet pulppuillen kirjoittelee av:lle, sotkeentuuhan siinä näppäimistökin (ja ainakin mun ukkoni passittais hoitoon ja tarkotan pääpuolen ongelmien takia).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

verta ei todellakaan tullut suihkuamalla tai ämpärikaupalla, ihan riittävästi kumminkin ja sillä tavalla sykäyksittäin. ja kiitos kysymästä, tiedän miltä hiuslakka silmissä tuntuu. mieheni käytti kissankin jo eläinlääkärissä että turha surra kenenkään sitä enää.

sain aika sekavasti selitettyä sille mikä on homman nimi, laittoi vaan paksut hanskat käteensä ja kissan kraanan alle ja mä lähen nyt terveyskeskukseen näyttämään rannetta.

kissa voi hyvin, kiitos kysymästä. katselee minua nurkasta eikä päästä lähelle:( kisu sai eläinlääkäriltä jotain silmätippoja varmuuden vuoksi, odottelen juuri äitiäni avuksi laittamaan niitä..

ettäkö ranteet pulppuaa? Jos olet vielä tajuissas, niin muista seuraavan kerran että kiristyssidettä (siis oikea kiristysside) ei sitten saa mennä itse avaamaan. Jos siihen on tulppa tullut ja se lähtee liikkeelle ja menee sydämeen, se on huonompi juttu.

t. EA1:n käyny

Ensimmäistä joutuu " pumppaamaan" sormilla ja toista vain painetaan päältä... Taitaa olla Porvoossa noi eläinasiat heikoissa kantimissa.

Toista vain kaadetaan ja toista pitää puristaa ennen kuin sieltä mitään tahnaa tulee. Huomasin asian vasta kun hammasharjan suuhuni laitoin...No joo, olen laittanut miesten partavettäkin hajuveden sijasta ja toinen on suihkutettava ja toinen kaadettava versio.

En siis ole ap, mutta muuten vain hajamielinen välillä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat