Vierailija

Tämä tulee luultavasti olemaan viimeinen yhteinen iltamme. Emme ole S/M tyyppiä, kaksi kokeilunhaluista aikuista kylläkin. Mitä voisin häneltä pyytää? Miten saisin hänet himosta sekaisin? Miten tekisin illastamme ikimuistettavan? Miehet ja naiset, kommentoikaa!!

Kiitollisena,

N30

Kommentit (18)

Onko teillä salattu suhde, jonka olette päättäneet pistää poikki? (Olen yleensä aika hyvä arvaamaan...)

Sopisiko illan tunnelmaan kuitenkin vähän rauhallisempi meno. Kenties joku nyyhky leffa ja päälle ihana, hellä ja hidas rakastelu. Sehän on parasta mitä olla voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tuo domina juttu käväisi munkin mielessä, mutta jänskättää osaanko ottaa roolin haltuun...

Miehen toivomuksena oli, että tulen hänen luokseen ilman alusvaatteita, mustat stay upit, ja saappaat :-) Saamansa pitää!

Odotan innolla tätä iltaa, joten vinkkejä vaan vielä peliin! Suuseksi kuuluu tietysti kuvioon, anaali ym. Mitä vielä?

Kiitos taas kaikille!

N30

En sitten ottanut mitään " roolia" , kun ei se sovi mulle kuitenkaan, sexy alusasu, stay upit ja bootsit ja otettiin myös valokuvia. Olo oli kuitenkin haikea, kun kyseessä oli viimeinen ilta. Aamulla itkettikin, mutta myös hyvän seksin takia oli mieli herkässä...

Kiitos kaikille hengessä mukana olleille :-))

pusi pusi.

N30

Onko seksi mennyt akrobatiaksi ja sirkusteluksi, jossa aina pitää kehittää uusia ja uusia temppuja. Muuten mikään ei tunnu miltään.

Kannattaisiko vähän rauhoittua? Jos kaipaat jotakin uutta, niin paneudupa vaikkapa tantraseksiin, jossa keskitytään omaan kumppaniin ja lähelläoloon.

Tulee väkisinkin mieleen, että onko tällaisten sirkustelujen takana se, ettei tunteita ole mukana?

Sirkustelu sopii hyvin tämän päivän ihmisten menoon, että koko ajan tavoitellaan äärimmäisiä elämyksiä ja kokemuksia tyyliin " heti mulle kaikki nyt" . Jos kuluu suhteessa pienikin hetki, ettei seksi ole maailman ihmeellisintä, niin heti ollaan syyttämässä kumppania huonoksi ja vaatimassa parempaa. Niinkuin nyt koko ajan voisi seksi mennä vaan paremmin ja paremmin. Eikö siinä nyt joku raja tule vastaan! Tulee suvantovaiheita, minkä jälkeen seksielämä voi lähteä taas uuteen nousuun.

Vähän arkipäivän realismia mukaan siis! Ei tarvi sitten sitä omaa kumppaniakin alkaa syytellä. Sillä syyttelystä ja vaatimisesta ei seuraa mitään hyvää! Se on täysin väärä asenne kehittää seksielämää!

Enkä nyt tarkoita, ettei uusia temppuja saisi keksiä.

...eteisen räpsähtelevän lampun. Onko hän sähkärityyppiä? Työhaalari ilman alusasua ja sitä kautta etenette sänkyyn. Pukeudu itse avuttomaksi kotirouvaksi.

tuo pukeutuminen voisi olla aika hyvä - sulle jotain avokaulaista ja lyhythelmaista tms., ja paljon kumartelua ku ainahan sitä jotain putoaa " vahingossa" .. Sellasta muka vahingossa näkyy enemmän kun oli tarkoitus. Esimerkiks. Härnäämistä oikein urakalla!

Keskity tosiaan omiin haluihisi, jos olette sopineet niin!

Ja kyllähän nämä kaksi asiaa kietoutuvat mukavasti toisiinsa. Sinun nautintosi kiihottaa varmasti miestäkin. Ja kaikkien niiden ihanalta tuntuvien asioiden tekeminen. :)

Hauskaa iltaa vaan!

Mä sun sijassa pyytäisin jotakin tähän tyyliin:

Ensin ihana kokovartalo tai ainakin hartia- ja selkähieronta hierontavoiteen ja -öljyn kera.

Sitten kutittelua sulalla ja/tai vartalomaalilla ja sen nuoleminen pois.

Sitten ihanaa suuseksiä.

Ja jos hän oikeesti on luvannut tehdä kaiken, niin (ja nyt en pelleile...)

niin pyytäisin sijassasi häntä nuolemaan myös anusta. :) Se tuntuis varmaan iiiiiiiiiiiiiihanalta. (Tietty jos hän ei halua sitä tehdä, niin ei varmaan tunnu ihanalta.. Nyyhkis...)

Ja sitten vielä rakastelua mieliasennoissasi PITKÄÄN. Jos tahdot kovakouraisia ja päättäväisiä otteita, niin kerropa niistäkin. Jos tahdot hellempää, kerro se.

Tosi vaikee tällaista käsikirjoitusta laatia. Alkaa kuulostaa tylsältä helposti. Tarkemmin ajatellen joku tuollainen fantasialeikki vois olla kiva. Tai miten jos vaikka menisitte ravintolaan syömään. Pukisit päällesi hameen ilman pikkuhousuja ja sitten siellä voisitte kehittää jotakin tuhmaa...

jos mies kerran on luvannut tehdä kaiken kuten SINÄ haluat, niin mitäs sinä täältä meiltä kyselet, mitä haluat?!!! Mielikuvitusta peliin, nainen!!! Älä yhtään ajattele, miten voisit itse miellyttää miestä, vaan keskity omiin haluihisi. Ehkäpä mies jopa haluaa, että olet yhden illan ajan dominoiva, " itsekäs bitch" . Dominoivahan voi olla myös ilman mitään kovin rajua S/M:ää... Eiköhän ne miehen tarpeet tule tyydytettyä siinä sivussa ihan itsestään!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat