Vierailija

Voiko antibioottikuureilla olla vaikutusta kuukautiskiertoon...?

Minulla on ollut äärimmäisen huono tuuri viimeisen reilun kk:n aikana (nielutulehduksia ja korvatulehdus ja yksi virtsatietulehdus ym) eli antibioottikierteessä olen joutunut olemaan. Juuri eilen söin vihdoin viimeiset antibiootit yhteensä melkein perättäisten 4 kuurin jälkeen.

Viimeiset kuukautiset oli virtsatietulehduksen aikaan juuri pari-kolme päivää ennen e-pillerilaatan loppumista minulla alkoi kovin limaista ja veristä vuotoa tulla - yhdistin sen jotenkin silloin virtsatietulehdukseen, koska pissan mukana tuli silloinkin verta, vaikka ei kai sen vuodon pitäisi olla limaista lainkaan?

No, nyt on taas ollut 2-3 pilleriä (ehkäisypillereistä) jäljellä ja minulta on taas alkanut ryykätä limaista ja veristä vuotoa. Aivan samaan aikaan kuin viimeksi ja aivan samantapaista vuotoa. Nk. virtsatietulehdusoireita ei kyllä ole nyt.

Koska olen ottanut pillerit säännöllisesti ei varmaan kyse voi olla kuukautisista yms..?

Vai voiko olla mahd. että antibioottikierteeni on saanut myös kierrot ym. sekaisin, vaikka käytänkin e-pillereitä?!!

Vatsakivuista yms. olin alkukesästä tutkimuksissa ja mitään sukupuolitauteja (varmistettiin nekin) ei ollut ja sen jälkeen tulikin ero ja nyt uuden kumppanin kanssa on ollut vielä kortsutkin käytössä..

Mistä tämä äärimmäisen limainen ja verensekainen vuoto voisi johtua. En vielä voi oikein soitellakaan asiasta mihinkään, kun on ilta-aika ja ajattelin, että se oli vain sen kerran kummallista se vuoto. Varsinaista VERISTÄ vuotoa ei ollut viime kuukautisten aikana - ihan pelkästään sitä limaista.. Onko mitään ideoita, kokemuksia?

Kommentit (8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vaikutukset ehkäisypillereihin.

Jon pillereiden teho on heikentynyt, voi elimistössä olla liian vähän pillereiden hormonia, mikä eiheuttaa vuotoa ja hormonitasapainon järkkymistä tms.

Kannattaa varmaan soittaa jollekin gynelle asiasta...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat