Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

[color=maroon]TAMMIKUUN TÄPINÄTYTÖT eli tammikuussa 2005 vauvanteon aloittaneet:

[color=blue]*Camelot, 22v. kuumeilee toista Keski-Suomessa, poika 2/04

*Dirah, 30v. kuumeilee ensimmäistä yhteistä

*EmmaEmilia-79, 25v. kuumeilee esikoista Oulussa

*Etuseteli, 20v. kuumeilee esikoista Tampereella

[color=lightblue]*Evelin@ odottaa...

*FuulaTsuula, 30v. odottaa kolmosta

[color=blue]*Heduli, 29v. kuumeilee esikoista Pirkanmaalla

[color=lightblue] *Hepe77, 27v. odottaa kolmatta Lohjalla, tyttö 6v. ja poika 4v.

*IdaA, odottaa toista, tyttö 2v

*Jenskuliini_77, 27v. odottaa toista Keski-Pohjanmaalla, tyttö 9/03

*Jinni, 26v. odottaa esikoista

[color=blue]*Katariina77, 28v, mies 31v, kuumeilee esikoista Satakunnassa

[color=lightblue]*Katju84, 21v. odottaa esikoista Oulussa

[color=blue]*Lisel, kuumeilee esikoista

*Maaru,23v. kuumeilee pikkukakkosta Ylivieskassa

*Mamiko, 23v. kuumeilee pikkukakkosta Etelä-Karjalassa, esikoinen 7/04

[color=lightblue]*Mamma21, 21v. odottaa pikku kakkosta Jyväskylässä, poika 7/04

[color=blue]*Mamppa79, kuumeilee esikoista Espoossa

[color=lightblue]*Marenda, vm-83, odottaa toista Multialla, Tyttö 10/04

[color=blue]*Marzifun, 22v. kuumeilee esikoista Joensuussa

[color=lightblue]*MeeriMaaria, 30v. odottaa esikoista Helsingissä

*Miiku75, 29v. odottaa kolmatta, pojat 8v. ja 9v

*Mollaelina, 22v. odottaa esikoista

[color=blue]*Monika81, 23v, mies 23v, kuumeilee ensimmäistä Torniossa

[color=lightblue]*N.1979, 25v. odottaa kolmatta Satakunnassa

*Nande, 20v. odottaa toista Lohjalla

[color=blue]*Napero-75, 29v. kuumeilee esikoista

[color=lightblue]*Niiga, 20v. odottaa esikoista

*Ninni-78, odottaa esikoista Espoossa

*Peron, 22v. odottaa esikoista

[color=blue]*Pikmin, kuumeilee esikoista

[color=lightblue]*Pompelo, 26v. odottaa esikoista Pirkanmalla

[color=blue]*Quiero3, 24v, mies 25v, kuumeilee esikoista PK-seudulla

*Riemuvoitto, 34v. odottaa kuudetta Lohjalla

[color=blue]*Rouva80, 24v. kuumeilee esikoista Oulussa

*Riia82 kuumeilee esikoista Päijät-Hämeessä

*Rölli, 36v. kuumeilee seitsemättä Lopella

[color=lightblue]*Sade83, odottaa esikoista Tampereella

*Soile05, 28v. odottaa esikoista Lohjalla

[color=blue]*Sonja79, kuumeilee pikkukakkosta Pirkanmaalla, esikoinen 6/04

*Söder, 33v, mies 38v, pojat 12/02 ja 11/04, kuumeilee kolmatta Espoossa

[color=lightblue]*Tansku-75, odottaa neljättä Helsingissä, pojat 9/93 & 8/94 ja tyttö 10/04

[color=blue]*Tiituli81, 24v, mies 23v, kuumeilee esikoista Kokkolasta päin

*Tikru74, 30v. kuumeilee esikoista Lohjalla

[color=lightblue]*Viivi_, 24v. odottaa toista Helsingissä

*Zatu odottaa toista Oulun läänissä, esikoinen vm. -02

*Zeta78, 26v. odottaa esikoista Etelä-Karjalassa

*-himpula-, 26v. odottaa toista Helsingissä, esikoinen 3/04

[color=blue]*äippä2002 kuumeilee

[color=maroon]

[b]PLUSSANNEET TÄPINÄTYTÖT [/b]

[size=2]♥ Sade83 plussasi 20.1.2005 LA 3.10.2005

♥ Mamma21 plussasi 31.1.2005, LA 1.10.2005

♥ Miumau79 plussasi 21.2.2005, LA 28.10.2005

♥ Jinni plussasi 21.2.2005, LA 31.10.2005

♥ -Himpula- plussasi 22.2.2005, LA 1.11.2005

♥ Jenskuliini_77 plussasi 22.2.2005, LA 18.10.2005

♥ IdaA plussasi 23.2.2005, LA 22.10.2005

♥ Mollaelina plussasi 26.2.2005, LA 2.11.2005

♥ Viivi_ plussasi 7.3.2005, LA 16.11.2005

♥ Miiku75 plussasi 26.3.2005, LA 2.12.2005

♥ Riemuvoitto plussasi ?.3.2005 LA ?

♥ Pompelo plussasi 16.4.2005 LA 23.12.2005

♥ Tansku-75 plussasi 18.4.2005 LA 23.12.2005

♥ Hepe77 plussasi 7.5.2005? LA 9.1.2006

♥ Evelin@ plussasi 29.4.2005 LA 2.1.2006

♥ Zeta78 plussasi 30.4.2005 LA 17.12.2005

♥ Niiga plussasi 05.2005 LA ?

♥ MeeriMaaria plussasi 20.5.2005 LA ?

♥ Nande plussasi 27.5.2005 LA 21.1.2006

♥ Kirppu80 plussasi 31.5.2005 LA 5.2.2006

♥ N.1979 plussasi 8.7.2005 LA 3/2006

♥ Katju84 plussasi 16.7.2005 LA 23.3.2006

♥ Peron plussasi 3.8.2005 LA 13.4.2006

♥ FuulaTsuula plussasi 17.8.2005 LA ?

♥ Soile05 plussasi 6.9.2005 LA ?

♥ Zatu plussasi 12.10.2005 LA 21.6.2006

♥ Ninni-78 plussasi 22.10.2005 LA ?

♥ Marenda plussasi 28.10.2005 LA 7/06

[/color]

[/quote]

Kommentit (14)

Piti tulla katsomaan onko Zatun kuulumisia ilmestynyt...

Toivottavasti kaikki on hyvin!

Itsellä masentaa, kk-kivut taas alkoi, tosi inhottavaa.

Oon ihan invalidi ollut viime kuukautisten aikana kun ne on niin kivuliaat. Onneksi on mies ollut kotona ja pyörittänyt huushollia.

Viikon jatkoja!!!

Meilläkin pikku mies osoittanut empatiakykyjään kun minä ollut mieli maassa kipeänä.

Samaten kun veljelläni oli ongelmia ja oli tosi surullinen meillä käydessään niin poika meni ja halasi veljeä eikä meinannut irti päästää. Meinas itku siinä tulla itselläkin.

Mutta voimia ja jaksamista sulle huomiseen. Ajatuksissa olet!!

C.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

No niin...siinä meni taas tämän kuun toivo =( Menkat alkoi tänään ja hirveät kivut mukanaan =/

Miten sitä onkin niin tyhmä että sitä vaan toivoo vaikka tietääkin ettei tärppää.Niin kävi tälläkin kertaa.

Huomenna mies vie simppanäytteen ja ens viikolla mulla verikokeet...Onhan tähän joku selvyys saatava.

Zatu: Onneksi huomenna koittaa se ultra ja saat selvyyden tilanteeseen. Peukut edelleenkin kyynärpäitä myöten ristissä että pieni siellä masussa köllii vuodosta huolimatta =)

Pompelo: Kuinkas paksusti siellä jo voidaan? Joko on hommattu paljon vauvantavaroita? Mulla aikoinaan esikoiselta tuli sänkykin ostettua jo hyvissä ajoin ja miten ihanaa olikaan hypistellä kaikkea vauvatavaraa ja vaatteita=) Haluaa kans...;)

Kohtahan tässä voi jo alkaa joulua suunnittelemaan, hirveän nopeasti vuosi mennyt..

Joko on tonttuja näkynyt? ;)

[color=violet]Camelot, yritän olla kasassa. Tyttö säikähti jo pari viikkoa sitten ja itkeskeli sekin, kun näki minulla olevan pahanolon. Joten yritän tytön vuoksi olla suht normaali.

Huomenna on lääkkeellinen tyhjennys. 5 viikkoa huomisesta pitää tehdä raskaustesti. Jos se on nega niin lääkkeet tehosi. 4 tunnin reissu huomenna. Tällainen on käytäntö.

Pitäkää liput korkealla.

Ei oo Zatusta mitään kuulunu. Itekin tuolla Odotus-puolella huhuilin! Toivottavasti kaikki on mennyt hyvin..

Camelot, paski että ne menkat alko!!!!!!!!!!!

Kirjoittelenpa minäkin jotakin, vaikka aika tuntematon olenkin tässä pinossa.

Camelotille pahoittelut tädin hyökkäyksestä! Kyllä se helpottaa, kun tutkimukset vihdoin saadaan aloitettua. Teillä varmaan on kiinni vaan jostain hormonihäikästä, kun teillä kuitenkin yksi ihana lapsonen jo on. Jaksuja sinulle!

Itseäni huolestuttaa, että pääsenkö ikinä nauttimaan äitiydestä... mutta meilläkin siis nyt on tutkimukset aloitettu ja ehkä lääketieteen suotuisalla avustuksella jonain päivänä tulee se onnellinen plussapäivä!

Mulla on tällä hetkellä 10pv:n terokuuri meneillään, jotta saatais menkat alkamaan. Kaamea hormonimyllerrys vatsassa ja etenkin alaselässä, oikein tulee etova olo! Yleensä alkaa menkat ihan hetkessä ilman sen kummempia ennakkovaroituksia, mutta nyt tätä on jo toista päivää. Ehdin jo hehkuttaa, että jee, päästään uuteen kiertoon, joka onkin mun ensimmäinen clomikierto, mutta ei kun ei. Vieläkin odotellaan...

Mutta terokuuri loppuu 3 päivän päästä, ja siitä parin päivän päästä pitäis kuulemma menkat alkaa. Pitkästä aikaa olen toiveikkaalla mielellä. Jos clomien avulla alkaisin ovuloida säännöllisesti, niin mahdollisuudet omaan nyyttiin paranis huomattavasti! Ainakin ens kierrossa meille yritetään myös inssiä, joten hoidot on tosiaan täysillä käynnissä. Tavallaan hurjaa, tavallaan helpottavaa...

Zatulle tsemppiä ultraan!!!

-Q-

Olisin niin toivonut että nyt olisi onni ollut myötä.

Ei ollut nyt aika teille tulla toista lasta, niin kuin ei näköjään meillekään.

Niin surullista! =(

Ethän luovuta ja menetä toivoasi.

Sinun kanssa on ollut niin mukava jutella ja vaihdella kuulumisia.

Tältä vauvasivuilta yksi päivä kopsasin seuraavan runon ja itse itkin kuin niagara kun sen luin;

" Katselen täältä kaukaa

Rakas Taivaan

Isä, miksi äiti itkee?

Miksi isällä on niin raskaat askeleet?

Minäkö

heille olen surua tuottanut,

kun vain katselen täältä kaukaa.

Enkä

tule vaikka he odottavat niin kovasti,

että raskain sydämin käyvät

iltaisin nukkumaan.

Voitko, Taivaan Isä, äitiä lohduttaa,

pyyhkiä

kyyneleet hiljaa pois?

Voitko isän olkaa taputtaa,

ettei niin

kumarassa hän ois?

Kerro heille, Taivaan Isä,

etten ihan vielä ole

valmis syntymään maailmaan.

Kerro, että jotkut lapset taivaassa niin

rakkaita on

luojalleen ettei heitä malttaisi millään antaa pois.

Huomaisipa äiti, kun hänen luokseen

lennän perhosena ikkunaan.

Tietäisipä isä, miten tuulen mukana

hänen poskeaan silittää saan.

Vielä joskus saan siemenenä kasvaa äidin vatsassa

ja isän vahvat

käsivarret ympärilläni tuntea.

Ja kun vihdoin kohtaamme,

löytää

tarkoituksensa pettymys jokainen

Ne on kestettävä jotta juuri minä

syntyisin.

Niin ikävä on kaukana täällä äitiä ja isää

Koska saan

mennä, Taivaan Isä,

joko pian pääsen omaan kotiin? "

- tuntematon

Hyvää jatkoa myös sinulle. Ja olen todella pahoillani. Elämä ei aina ole reilua =(

*halauksin*

Camelot

Olipas kaunis runo =) Itku multakin pääsi... Voi Zatu, yritä jaksaa ajatella myönteisesti tulevaisuutta. Aivan varmasti te saatte vielä nyytin kainaloon, uskon siihen ja sunkin tarttee uskoa!

Omaa napaa... Vaavi on todennäköisesti edelleen peppu alhaalla. Ensi viikolla menen neuvolaan ja pyydän lähetteen ultraan jossa varmistetaan vaavin asento. Täällä supistelee säännöllisen epäsäännöllisesti, toivottavasti vaavi ei kuitenkaan ihan vielä syntyis. Viikon kuluttua muutetaan ja sitten vaavi saa syntyä -vaikka mielellään sais odottaa lähemmäs joulua =)

Mukavaa loppuviikkoa kaikille ja plussaonnea!!!!

Tansku & peppuvaavi rv 34+0

[color=violet]Eilen sain kyllä aikaseksi laitettua listan tälle viikkoa, mutta e ollu energiaa kirjottaa. Illalla tuntu masussa ikävälle ja vuotoa oli, joten se veti mielen matalaksi.

Tänään sitten jäin kotiin, kun yölläkin oli tuntemuksia masussa. Aattelin, jos vuotoa tulee runsaasti ykskaks niin hankala töissä olla. En tiiä tuliko eilen riehuttua liika rankasti töissä vai muutenko vain alko vuotaan. Tänään ainakin otan sitten iisisti. Akkakin jäi kotio, kun aattelin, että on jotakin seuraa päivällä. Ei tuu niin murehittua sitä huomista ultraa yksinään.

Zatu on kyllä mukava kun jaksaa aina pitää ajantasalla TTT-listausta. Ens kerralla kun Zatu päivität listaa niin voisit vaihtaa mun iän paikalle -78 kun listassa on vanhentunutta tietoa niin ei tarttis sit päivitellä kun syntymävuosi pysyy. ;) Kiitos.

Aurinkoista päivää kaikille täpinöille! +++

-pomppis

Täällä yritetään vältellä kovasti öklötystä! Kerrankin sellaista esiintyy (aikaisemmin kun ei siitä ole ollut tietoakaan ja keskenhän ne on menneet). Ainoa huolenaihe on vaan tuo masukipu joka herättää öisin. Joka kerta tulee mieleen että nytkö se km sitten taas alkaa, mutta aamulla on kiva taas huomata että öklötystähän sieltä meinaa pukata.

Zatu tsemppiä huomiseen ultraan! Tulethan sitten heti kertomaan mitä siellä näkyi!

Camelot: Tutkimuksiin pääseminen helpottaa varmaan oloa? Joskus itsekin ajattelin (kun juoksin km. tarkastuksissa) että tämä on nyt sitä meidän " odotus" -aikaa, tällä kertaa odotus on vaan pitempi. Saa niin kuin jotain konkreettista tehtyä projektin hyväksi.

Ninni rv6+2

Oli tosiaan kyyneleet virtaamaan saava runo. Enpä muista vastaavaa lukeneeni mikä olisi koskettanut noin. Vaikka en mikään uskon ihminen olekkaan.

*halaa*

Zatu

. .[color=violet]Ultrassa ei sitten näkynyt ketään. Verta ja kai istukkakudosta mikä ei oo viel tullu pois. Se siittä taas. Ei voitu sanoa etes onko tuulimuna vai mikä, mutta samapa tuo, kun yhtä kaikki on surkee olo.

Meille ei sitten saatu vauvaa tälle vuodelle etes alulle. Ja voi olla ettei vähään aikaan tuu etes " yritystä" . Rankkaa kokea tällanen useamman kerran peräkkäin. Aika näyttää miten tästä eteenpäin.

Sain sitten suun kautta otettavan Mifegyne tabun mikä pehmittää paikkoja. Huomenna lekuri soittaa HCG:n tuloksen. Jos se on alhainen niin perjantaina lääkkeellinen tyhjennys. Jos arvot korkeat niin huomenna kaavinta. Haluavat arvojen ollessa " liian" korkeat ottaa näytteen istukkakudoksesta.

Minua ei täällä varmasti pitkään aikaan näy. Päivittäkää listaa nyt joku muu. Jos joku haluaa pitää yhteyttä minuun niin osote on zatuttt@suomi24.fi

Kaikkea hyvää teille :)

Zatu

Onko kaikki kadonnut jonnekin ja jättäneet mut tänne ihan yksin kuumeilemaan?=/

Muistaakseni monikin on nyt aloitellut hoitoja?

Miten alkaneet ja onko mitään uutta tullut tietoon?

Meillä siis miehelle tehtiin se sperma-analyysi ja mulle verikokeet on edessä ensi viikolla. Kuun lopussa olis sitten lääkäriaika.

Nyt kun aihe niin kiinostaa niin on tullut netistäkin haettua tietoa aiheesta ja niin kuin joku minulle epäilyksen heittikin niin se endo oireet kuulostaa hyvin paljon minun oireilta..

Nytkin kivut ollut niin kovia, että tässä sohvan/sängyn pohjalla olen ollut koko päivän..=(

Zatu: Runo oli minustakin niin nätti. En minäkään ole yhtään uskonnollinen mutta kosketti kovastikin...

Onko mieli yhtään parempi siellä?

Nyt kaikki joukolla kuulumisia kertomaan!!!

C.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat