Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Tuon naisten ulkonäköä käsittelevän ketjun innoittamana, ajattelin kysellä miesihnateitanne. Suurinosa täällä palstalla on kuitenkin naisa, jotka tykkäävät miehistä ;)

Iskikö sinuun ruskeat silmät, mustat hiukset... vai onko skaninaavisen vaalea sinisilmäinen " DiCaprio" enemmän tyyppiäsi? Onko miehesi muuten vain ihana? Pidätkö sporttisista miehistä, pitkistä ja hoikista, pyykkilautavatsainen ja kiinteä peppuinen? Vai onko kaljamahakin ihan seksikäs?

Itse en pidä ihan langanlaihoista miehistä, en kovin lihavistakaan. Tummista ja vaaleista pidän, molemmista. Vaikea itseasiassa edes sanoa, millaisista pidän, mutta joku sytyttää, toinen ei... Toki hyvin treenattu body, isot haukkarit ja kauniit makuukamarissilmät.... ;)

Kommentit (4)

Miehen tulisi olla pitkä ja ei lihava eikä laiha sopusuhtainen iso rinta kehä ja kädet,ruskeat silmät,tummat hiukset,ja no siihen vielä se ulkolaisen miehen itsevarma flirtti :)(Ei liiankaan hyvänäköinen niistä en tykkää)

ollut aika laaja, eli luonne on ollut se määrittävä tekijä syvemmässä kiinnostuksessa. Nykään ne, jotka muistuttavat miestäni näyttävät " hyvältä" !

Olen huomannut sellaisen piirteen, että silmät ovat vaikuttaneet ulkonäössä, ei se, minkä väriset, mutta jos on ollut " sielukkaat" , sellaiset koiramaisen surumieliset kauniit silmät, olen ajatellut sen kertovan myös kauniista sielusta :) Mutta kokonaisuus on ratkaisevaa, lähinnä se, miten kantaa itseänsä oli sitten minkälainen kroppa hyvänsä, kävelystä ja ryhdistä olen ajatellut heijastuvan sen, miten suhtautuu itseensä ´(terveesti varma, yli-itsevarma, rehvakas, itseään häpeävä jne.)

Lenita Airiston huomaamaa tennis-sukka vaikuttaa myös: Jos näen miehen yhdistelmällä tennisssukat ja kävelykengät, jotenkin se minulle vaikuttaa kielteisesti vaikka muuten ei tarvi tyyliniekka olla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulle kelpaa ihan sellainen tavallinen mies. :) Kiva jos käy välillä vaikka juoksulenkillä ja tekee muutaman vatsalihasliikkeen viikossa, mutta mikään otsa-rypyssä-lihaskimppu-habamies ei saa sydäntä läpättämään... Sellaisella terveellä tavalla hyvän vartalon omaava mies saa katsomaan perään toisenkin kerran. :o)

Ulkonäöllisesti ei ole siis minulla kauheasti kriteerejä. Tumma mies on minusta yleensä charmikkaampi - tai voisiko sanoa raamikas ja ruskeat silmät lähes poikkeuksetta kauniit, mutta poikkeuksia on tullut vastaan useampia noissa vaaleatukkaisissa ja sinisilmäisissäkin. ;o) Liian tumma mies minua ei kuitenkaan useinkaan säväytä; en pidä ulkonöllisesti mustista miehistä enkä myöskään hyvin tummapiirteisistä valkoihoisista (lähi-idän, pohjois-afrikan miehet - poikkeuksia tosin toki sielläkin, kuten myös mustissa miehissä).

Enemmän vetovoimaan vaikuttaa kuitenkin luonne kuin ulkonäkö, eikä tämä ole mikään klisee. ;o)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat