Vierailija

Itse ostan yht 8 lapselle, ja tiukkaa kun on, niin lahjan hinta saisi olla vain 6¿ kpl, joten mielikuvitusta saa kyllä käyttää. Omalle miehelle ja lapselle ostan sitten enemmän, mutta miehen lahja maksaa ehkä 30¿ ja lapselle n.3-4 lahjaa ja n.10¿/kpl, oma lapsi saa kuiteski sukulaisilta paljon lahjoja.

Kommentit (10)

Lapselle ei viela mitaan (on pieni ja saa muilta lahjoja), miehelle jotain ehka 50 eurolla (jos ei keksita jotain yhteista hankintaa ja jateta lahjat pois), vanhemmille ja miehen vanhemmille jotain n. 20 eurolla (lapsen studiokuva kehystettyna), samoin minun ja miehen sisaruksille (herkkuja). Kummilapsille (2 kpl) jotain parillakympilla.

Minusta on aivan ihanaa ostaa lahjoja!! Ostan ainakin miehelle ja meidän kahdelle lapselleni, parhaille ystäville, ehkä n. 4:lle, sekä minun että miehen vanhemmille ja yleensä isomummoille jotain pientä.. niin ja tietysti miehen kummilapselle.. Hinnat vaihtelevat suurestikin.. Kummilapselle ja omille varmasti yhdet kalliimmatkin lahjat.. Lahjojen ostelun aloitan hyvissä ajoin, kun se on niiiiiiiiin ihanaa ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja hinnat varmaan vaihtelee aika tavalla, mutta sanotaanko arviolta 30-100 euroa/lahjan saaja. Saattaa tietty löytyä halvemmallakin ja joihinkin saattaa mennä enemmänkin :)

Yhteensä n. 150-200 eurolla kummallekin, tuttava- ja sukulaislapsille n. 20 euroa per lapsi, sukulaisista ostamme vain kummankin vanhemmille ja isovanhemmille n. 50 euron lahjan per pariskunta. Eli mitähän tuosta tulisi, ehkä noin 6-700 e. Koko perheelle ostamme tänä jouluna ison 42" LCD taulutelkkarin.

no muiden lahjat maksaneet 30-77e/kpl

mä tuhlaan aika paljon lahjoihin. en halua antaa mitään turhaa.

olen hommannut lahjakortteja kasvo ja jalkahoitoihin, hierontaan, konjakkilasit, teema-astiadtoa jne.

oman miehen lahja joku 60e, lapsiin uppoaa se 200e yhteensä (2lasta), kummilapsia minulla ei ole.

Lahjoja saavat molempien sisarusten lapset, neljä kummilasta sekä heidän sisaruksensa (heille huokeammat lahjat), isovanhemmat kahdelta puolelta, lapsen kolme kummia sekä pari muuta sukulaista. Ketään ei oikein voi jättää pois ja oikeastaan hankimme lahjoja ilolla pitkin syksyä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat