Vierailija

Onko millainen paikka asua? Tietääkö kukaan? Entä kulkeminen töihin Helsinkiin? Kannattaako?

Kommentit (27)

on peruspalvelut ja bussi ajaa ihan oikeasti 20min. Helsinkiin.

Eikös joka paikassa ole ainakin se yksiräkälä??? Mikä pakko sinne on mennä istumaan?

Veikkola on täynnä pientaloja ja omakotitaloja. Todella rauhallista. Uskokaa tai älkää mutta minä ajan vartissa selloon ja ihan rajoitusten mukaan. Veikkola myös kasvaa koko ajan ja sitä mukaa tulee myös lisää palveluita. Niin ja Nummelaankin ajaa vartin verran.

Mutta sanoisin kyllä että jos on oma auto niin helpompaa on. Meillä kaksi autoa.

Talo on juuri valmistunut ja järven rannalla, en lähtisi pois enään kirveelläkään.

Tässä hyvä esimerkki: Ennen työmatkani kesti puolisen tuntia ja silloin ajoin omalla autolla Espoon sisällä. Nyt tulen Veikkolasta moottoritietä ja matka kestää 20min.

Vierailija:

[quote]

on peruspalvelut ja bussi ajaa ihan oikeasti 20min. Helsinkiin.

Veikkola on täynnä pientaloja ja omakotitaloja. Todella rauhallista. Uskokaa tai älkää mutta minä ajan vartissa selloon ja ihan rajoitusten mukaan. Veikkola myös kasvaa koko ajan ja sitä mukaa tulee myös lisää palveluita. Niin ja Nummelaankin ajaa vartin verran.

Sinä väität tekeväsi matkan Veikkolasta nopeammin, kuin minä Helsingin sisällä, älä viitsi puhua paskaa. Saat vielä jonkun raukan harhautetuksi ihan oikeasti.

Eihän Veikkolassa ole mitään omaa tarjontaa. Muuttakaa mielummin Nummelaan. Sieltä löytyy sentään jo palveluitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tää on hienoa seutua. Hyvin on viihdytty. Espoosta tultiin mutta ihmettelisin, jos vielä sinnepäin muutettaisiin.

Rauhallista. Pubitarjonta on tosiaan aika ala-arvoista mutta onneksi ei ole niin tarvetta viettää aikaansa niissä.

Bussit menee mm. stadiin ja lentokentälle.

Kaupat, koulut ja päiväkodit löytyy. Bensa-asema. Grilli. Pari kioskia. Apteekki, neuvola ja pitseria. Taksiasema.

Tullinpuomiin ajaa 20 minuutissa.

jos meinaan keskustaan asti on tulossa.

Meillä on kesämökki 8 km Veikkolasta. Luonto on siis lähellä! Veikkolan " keskusta" on tässä viime vuosina kasvanut kovasti. Nummelaan ei ole pitkä matka, siellä on kauppoja jo mukavammin.

Onhan sieltä varmaan kätevä yhteys Helsinkiin, mutta mitä siellä itse Veikkolassa on? Ainakin mun laajan kokemuksen mukaan Suomen a) rumin ja b) pelottavin pubiräkälä. Mitä hyvää siellä on? Joitakin järviä kai on jossain lähellä. Yleiskuva on aivan kauhea, siellä tuntuu olevan paljon katkeria ihmisiä jne. Ei ihmismäinen paikka ollenkaan. Ei ainakaan, jos aikoo joskus poistua kodistaan muutenkin kuin autoillen johonkin kauemmas.

Luin juuri jutun heistä jostain naistenlehdestä ja kovasti kehuivat Veikkolaa lapsiperheen näkökulmasta. Heillä 5-vuotias poika ja vajaan vuoden ikäinen tyttö.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat