Vierailija

Tekeekö nämä asiat minusta äitinä huonomman?

Lapseni puen siististi ja asiallisesti, eli ihan normaalisti lastenvaatteisiin.

Harmittaa vaan välillä, kun niin moni tuntuu katsovan pahasti.

Sivut

Kommentit (32)

ja toisiaan kannustavia, että ihan tulee tippa linssiin.

Hyväksytään toinen toisemme lävistyksistä ja tatuoinneista huolimatta.

Kyllä jokainen voi olla hyvä äiti, ulkonäöstä riippumatta!

Niisk!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Aina olen ollut jnkverran kapinallinen yleistä pajunköyden syöttämistä vastaan, mutta nyt olen myös vapaa! Ja kuitenkin olen ehkä maailman kolmanneksi vastuuntuntoisin äiti. : )

Hieman erikoisen näköiset aikuiset ihmiset ovat mielestäni monesti mielenkiintoisempia ja sydämellisempiä ihmisiä kuin tavallisuuteen tyytyvät.

mutta kyllähän se jotain kertoo ihmisestä ja hänen kypsyysasteestaan.

ja kyllä pukeutuakin saa just miten tahtoo, mut ainakaan mä en haluis et mun äiti näyttää halvalta huoralta.

Vierailija:

Lainaus:

Yksittäinen tatuointi/lävistys/eriväriset hiukset vielä menee, mutta kun yhdistetään nuo kaikki ja lisätään vielä pari tatskaa, niin kieltämättä aina mielessäni säälin lasta. Olen tässä mielessä rasisti, valitan.

Itselläni on kolme tatuointia ja lisää aion ottaa.

olen itse ns. raggariäidin penska, mutta en koskaan ole kokenut sitä mitenkään pahana. ehkä minulla oli keskimääräistä mielenkiintoisempi lapsuus kuin pikkuporvareiden siisteillä vaaleankeltaisiin puetuilla palleroilla, mutta ihan hyvä ja vastuuntuntoinen ihminen minusta ainakin kasvoi, monesti olen huomannut että suvaitsevampikin ja vähemmän panikoiva kuin ystäväni normivanhempien lapset. kasvatan jo uutta sukupolvea hulttiolapsia enkä todellakaan aijo luopua itseydestäni siksi että olen nyt äiti. epäilyttävämpää ja paheksuttavampaakin minusta on se kun ei hellitetä uraputkessa kun lapsi syntyy. enemmän ne kersat siitä kärsii kuin äidin ulkonäöstä. tai sitten äitien pitöisi luopua myös jakkupuvuista ja korkokengistä.

-takkutukka

pitkät, mustaksi värjätyt hiukset, yksi tatuointi kyllä vasta, mutta näkyvällä paikalla, ei lävistyksiä (kun ei raukka uskalla ;), punk-henkinen pukeutuminen... lisätään vielä kasvissyönti, kirpparivaatteet, ei autoa, jäsenyys useammassa " hörhö" järjestössä ja poliittinen vakaumus vasemmalla niin eiköhän sitä moitittavaa löydy minustakin xD

Jösses sentään. Minä ainakin pukeudun nuorekkaasti ja värikkäisiin vaatteisiin ja tatuointikin löytyy (lisää hankkimassa) ja silti olen ihan vastuullinen aikuinen. Niin ja hullutellakin osaan.

Surullista kun niin moni lakkaa elämästä aikuiseksi kasvettuaan. Ukkoudutan jo 30 vuotiaana kun ollaan vasta ihan nuoria vielä.

Ihmetyttää toi rasvatukka-verkkarikultti, ihan ku muuta asua ei (koti)äidille hyväksyttäisi. Heti jos on esim. meikkiä ni huii kauhia mikä tälläytyjä itkee mammat av:lla.

Mutta mua ei ainakaan häiritse.

kotimme on siisti, lapset puhtaita, hyvin kasvatettuja ja rokotettuja tavallisine nimineen.

Minä itse taasen olen aina näyttänyt tälläiseltä enkä koe, että äitiyden vuoksi tulisi ulkonäköä muuttaa. Olen ihan normaali puistossa käyvä, hiekkalaatikolla istuva ja joskus pullaakin leipova äiti.

Hoidan laskut ajallaan, autan läksyissä, kuulustelen kokeisiin, luen iltasatuja ja huolehdin lapsista. Olen vastuuntuntoinen, en kiroile en juo, enkä polta.

Mikä minusta tekee kapinoitsijan?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat