Seuraa 

kera hemmetin huonojen ohjeiden!!

Että ärsyttää. Kauan on liinat kieppuneet kaapissa ja nyt luulin, että olisi energiaa yrittää taas opetella niitä sidontoja. Mutta EI. Nettikaupasta ostetun liinan mukana tulleet ohjeet on ihan surkeat. Ei kerrota selvästi, mitä kautta mikin kiepsautetaan jne. Ja minä kun olen muutenkin huono tuollaisten ohjeiden ymmärtämisessä!

Ei kerrota, mihin kohtaan pitää jättää tila lapselle jne.

Huoh =(

Kommentit (19)

Ja kärsivällisyyttä tarvitaan... ja pientä epätarkkuutta. Älä ajattele, että haluat liinan ihan täydellisen oikein. Pääasia on, että kakara pysyy suunnilleen kyydissä niin kauan, että pystytte harjoittelemaan muutaman minuutin uutta kyyditystapaa. Kun alat tottua liinan fiilikseen, tajuat itsekin, mikä on juuri teille oikea tapa sitoa se ja mistä pitää kiristää enemmän ja mistä ei olen niin väliä etc. :)

itse ostin halvemman patapumin ja olen kyllä tykännyt. 13 kilonen 1 vuotiaskin menee ihan helposti kantorepussa useita tunteja putkeen. Lähes kaikki paino menee lantiolle ja ei rasita selkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Googlettamalla löytyy tietoa. Siitä on halpisversio Patapum, mutta Ergosta on P:n jälkeen tehty vielä uudempi, muotoonommeltu versio (jonka haluaisin itsekin, dammit...)

taas neuvomaan, joka tuli imetyksessäkin opastamaan :D Onneksi on sentään joitain taitavia äitejä olemassa meitä tumpeloita auttamassa =)

Äsken sidoin liinan: ei missään tilaa vauvalle ja omat hartiat lukittuna liinan sisään niin, ettei käsiä pystynyt liikuttamaan. Huoh =)

En muista koskaan sinun käyttäneen noin voimakasta kieltä tai hermostuneen mistään tuolla tavoin.

Onko kaikki hyvin? Oletko ollenkaan saanut nukkua?

Olen huolissani.

t. Papana

Jo alkaa näyttää valoisammalta, arvasinhan, että täältä saa apua =)

Nyt sain aika hyvin tämän sidottua päälleni ja Nalle Puh oli ainakin tukevasti kyydissä. Kohta kokeilen lapsella, kunhan neitokainen on saanut syötyä.

Mulla oli tosin trikoinen liina, sen sai sitoa tiukasti heti päälle ja se jousti, kankaisiin liinoihin pitää osata jättää sitä tilaa. Niin ja trikooliinassa oli se kietaisuristiII-sidonta vain. ;)

ihmettelen, miten se niin vaikeeta muka oli. Mutta en oo koskaan ollut hyvä käsitöissä ja painajainen on vaikkapa laittaa nuppineuloilla joku päärme kiinni. Kaiken pitäis mennä millilleen ja tuskailen sitä monta päivää eikä valmista tule =(

Jotkut kantoreput yms. väsyttävät ainakin mun selkää niin, että arvelisin liinan olevan kaikkein ergonomisin. Kun sen nyt oppii..

Ja vinkkejä hyvistä kantorinkoista/repuista jne. otetaan vastaan! mitkä ergonomisia vaihtoehtoja?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat