Vierailija

rakastavansa minua... :)) Hän sanoi sen nyt ensimmäisen kerran. En odottanut noita sanoja vielä, kun yhteistä taivalta on takana vasta 2 viikkoa ja 2 päivää. ;) Mutta niin se kulta sanoi puhelun lopuksi... Oli tosin ensin hetken hiljaa, ihmettelin jo että mitä se miettii. Taisin minäkin vähän sanattomaksi aluksi mennä, mutta niin hyvältä tuntui... Oma, ihana, lutuinen Mieheni! :))))

Sivut

Kommentit (33)

joten en siinä tilanteessa oikein osannut muuta kuin sopertaa jotain tyyliin " kiitos, onpa kiva kuulla" ... Sanon miehelle saman sitten kun olen valmis seisomaan sanojeni takana. Eikös se näin yleensä mene? :))

ap

sanoisi rakastavansa mua 2 VIIKON jälkeen!!!! Helvetin pelottavaa, kukaan ei voi RAKASTAA ketään noin lyhyellä tuntemisella, joten mies joko ei edes tiedä ja välitä mitä koko sana tarkoittaa, tai on tasapainoton takertuja, joka voi äityä jopa vaaralliseksi, jos ei saa " rakastamansa" huomiota.

Terve ihminen ei sano rakastavansa eikä rakasta ketään, jonka kanssa suhdetta on kestänyt muutaman viikon tai kuukauden.

Toivottavasti tämä oli provo, nimim. kokemusta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

korviani myöten, että olin aivan sekaisin tunteesta. Kaikkien muiden kohdalla (myös nyk. mieheni) tunne on ollut paljon hillitympää. Oli kyllä aika tuskaisaa tuo ihastus silloin, kun näin miestä vain pari kertaa vuodessa eikä siitä koskaan mitään enempää edes tullutkaan!!

Mutta onnea ap, sinulla näyttää tulleen!

Miksi ap ei saisi iloita siitä, että mies on sanonut hänelle noin? Kyllä 2 vkon tuntemisen jälkeen jo jotain voi miehestä päätellä.

Nyt kun vertaan omaani, niin jo ensimmäisen illan jälkeen vaikutti rauhalliselta ja tasapainoiselta, tavalliselta ihanalta mieheltä verrattuna entisiin rehvastelijoihin.

Kyllä kunnollisen miehen erottaa, ainakin jos on muutamia renttusuhteita takana.

Kiitos teille jotka onnittelitte, enkä minä noista muistakaan viesteistä pahastua osaa. :) Tiedän, että aloitusviestini kaltaiset jutut saattavat kuulostaa vähän pöpiltä, kyllähän minä itsekin tajuan leijuneeni viime viikot seitsemännessä taivaassa... :))

Mutta täällä me näemme toistemme elämästä kuitenkin vain murto-osan, ja sitä vähääkään emme osaa suhteuttaa mitään taustaa vastaan, kun emme kerran toisiamme tunne. Siksi ymmärrän, että joitakin tämä minunkin juttuni saattaa kauhistuttaa. Itse onneksi tiedän mitä teen, ja lähipiirinikin on luottavaisella ja hyvällä mielellä meistä (siis miehestä ja minusta). Se on tärkeintä. Ja kiitos, että sallitte minun aina välillä hehkuttaa täällä!! ;)))

ap

Tuttuni ihmetteli, miksi eräs mies piirittää häntä. Hän kysyi mieheltä: " mitä sä oikein haluat minusta?" Mies vastasi: " En mä mitään halua. Mä vaan rakastan sua!" Oli vähän loksahtanut naisen leuka. :D Nyt tällä parilla on jo yli viiden vuoden yhteiselo takana.

Vierailija:

Lainaus:

rakastavansa minua... :)) Hän sanoi sen nyt ensimmäisen kerran. En odottanut noita sanoja vielä, kun yhteistä taivalta on takana vasta 2 viikkoa ja 2 päivää. ;) Mutta niin se kulta sanoi puhelun lopuksi... Oli tosin ensin hetken hiljaa, ihmettelin jo että mitä se miettii. Taisin minäkin vähän sanattomaksi aluksi mennä, mutta niin hyvältä tuntui... Oma, ihana, lutuinen Mieheni! :))))

liioiteltua kutsua jotakuta miehekseen parin viikon styylailun jälkeen? Toisekseen, en luottaisi mihinkään " minärakastansinua" -juttuihin noin lyhyen ajan seurustelun jälkeen.

Mutta ap:lle toivotan kuitenkin pitkäkestoista onnea, ja ihmettelen, että mitä ap vastasi tähän tunnustukseen?

Vierailija:

Lainaus:

Nyt kun vertaan omaani, niin jo ensimmäisen illan jälkeen vaikutti rauhalliselta ja tasapainoiselta, tavalliselta ihanalta mieheltä verrattuna entisiin rehvastelijoihin.

Kyllä kunnollisen miehen erottaa, ainakin jos on muutamia renttusuhteita takana.

Kyllä ihmisistä yleensäkin pystyy aika nopeasti päättelemään nimenomaan tasapainoisuutta. Hörhöt erottuvat pian muista.

Vierailija:

Lainaus:

nauti nyt tuosta pöhköstä olosta, muut kateelliset avmammat voi mennä kiukuttelemaan sohvalla pötköilevälle porsasmiehelleen.

Vierailija:

Lainaus:

Toisekseen, en luottaisi mihinkään " minärakastansinua" -juttuihin noin lyhyen ajan seurustelun jälkeen.

Minun mieheni sanoi saman minulle seurustelumme ENSIMMÄISENÄ päivänä. Uskoin että hän tarkoitti sitä ja uskon edelleen. Tuosta illasta on nyt 7 vuotta ja olemme onnellisesti naimisissa.

Vierailija:

Lainaus:

sanoisi rakastavansa mua 2 VIIKON jälkeen!!!! Helvetin pelottavaa, kukaan ei voi RAKASTAA ketään noin lyhyellä tuntemisella, joten mies joko ei edes tiedä ja välitä mitä koko sana tarkoittaa, tai on tasapainoton takertuja, joka voi äityä jopa vaaralliseksi, jos ei saa " rakastamansa" huomiota.

Terve ihminen ei sano rakastavansa eikä rakasta ketään, jonka kanssa suhdetta on kestänyt muutaman viikon tai kuukauden.

Toivottavasti tämä oli provo, nimim. kokemusta on.

Toisekseen et voi tietää sitä, kuinka kauan tämä pariskunta on tuntenut toisensa ENNEN seurustelua. Toiseen voi tutustua muutenkin kuin seurustelusuhteessa.

nro 12

Vierailija:

Lainaus:

2 viikon jälkeen ei toisesta tiedä yhtään mitään joten vähän ennenaikaista moinen.Olis mieluummin sanonut vaikka tykkäävänsä tai jotain.Rakkauteen vaaditaan paljon paljon enemmän.Taidatte olla aika nuoria?

Älä sinä tuomitse muiden elämää, kun en tiedä siitä mitään. Omalla kohdallani voin vilpittömästi sanoa, että tiesimme mieheni kanssa toisistamme oleelliset asiat hyvin pian seurustelun aloittamisen jälkeen (viikoista puhutaan). Nyt olemme olleet yhdessä useita vuosia, eikä mitään merkittävällä tavalla uutta ole toisesta tullut esiin verrattuna noihin aikoihin. Kaikki eivät aloita suhdettaan " pikku hiljaa varovasti" , vaan puhuvat alusta asti rehellisesti läpi elämän tärkeitä juttuja. Kyllä siinä toisesta aika paljon oppii.

Ja mitä ap:n ja hänen poikaystävänsä ikään tulee, niin muistaakseni he ovat 27 ja 29 v, jos/kun tämä ap on sama nainen joka on aikaisemminkin kirjoittanut täällä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat