Seuraa 

Olin tänään yksityisellä punktiossa ja irti saatiin 7 munasolua. Huomenna näkee montako alkiota (jos yhtään) ollaan saatu kasaan. Nyt pähkäilen mahdollisten ylimääräisten alkioiden pakastamista, koska olen juuri siirtymässä julkiselle (eka aika marraskuun lopussa ja sitten varmaan päästään jonoon). Pakastuksen hinta on yksityisellä aikasta suolainen (277-390¿) ja sitten pelkään, että ne laittaa meidät julkiselta takaisin yksityiselle käyttämään pakastetut alkiot. Paljonko pakastettujen alkioiden istutus maksaa yksityisellä (diacor). Joutuuko sitä varten syömään taas hirveän määrän lääkkeitä ja paljonko ne maksavat? Onko siitä mitään haittaa jos päätän olla pakastuttamatta alkioita?

Kommentit (1)

... laitat pakkaseen! Onhan se paljon halvempaa kuin tehdä hoito taas uudestaan... ja... nehän ovat jo ihmisen alkuja... ja kukaan ei takaa, että onnistuu myöhemmillä hoidoilla (en halua maalata piruja seinälle, mutta itsekin mietin kaikenlaista enemmän tai vähemmä " hölmöä" ensimmäisen hoidon aikoihin...), ja voit olla kiitollinen, että pakkasesta löytyy jotain...

... jonot varmasti liikkuu niin hitaasti, että ehdit tehdä PASsit siinä välissä... sääntönä onkin, että pakkanen pitää olla tyhjä ennen kuin seuraavia hoitoja tehdään...

... saatko tuloksen nykyisestä hoidosta ennen kuin teillä on julkiselle suunnitteluaika (jos plussaat - ehtii kutsua toisen parin hoitoon!!)

Eemeli

(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä ulkomailla joulukuun puolessavälissä alkavaan hoitoon: Menopur tai Menogon ja Orgalutran... mailaile:

eemelikaksi@hotmail.com)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat