Seuraa 

Miten tehdä itse kantoliina vauvalle? Vai voiko niitä edes tehdä? Mä olen käsittänyt, että se on vaan sellanen pitkänhuiskea kankaanpala... Millaisesta kankaasta 3kk n. 7kg pojalle? Ja tuleeko halvemmaksi ostaa/tehdä itse?

Kommentit (3)

itse en ole, joten katsoin varmemmaksi ostaa ihan " oikean" . liinan on kuitenkin oltava turvallinen ja tukeva joten sitä ajattelin. kannattaa varmaan käydä katsastamassa pari liinaa livenä, jotta osaat päättää onko se tarpeeksi helppo juttu. minulla on pitkä trikoinen liina, ja sinällään se ei vaikuttaisi kovin vaikealta tehdä, tosin kangasta menisi kyllä paljon sillä se on jotain 4m pitkä ja leikattu niin että trikoon langat asettuvat vinoon liinan reunaan nähden.

Tein vauvalle kaupan lakanakankaasta 5m pitkän linan. Leikkasin 150cm leveän kankaan keskeltä kahtia ja siksakkasin reunat yltympäriinsä. Hieman kavensin liinan päätä (aloitin kaventamisen n. 50cm ennen liinan päätä, jolloin solmuista tulee vähän pienemnpiä, mutta tätä ei ole pakko tehdä.)

Toimi ihan vastasyntyneellä ja toimii edelleen 7kk vauvan kanssa.

Liinan hinnaksi tuli laskujeni mukaan n 10euroa, loput kankaathan voi käyttää muuhun ompeluun (olen tehnyt imetystyynyn ja tyynyliinaoja jne).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat