Seuraa 

Huhuu Kurmeli? Käytkö tsekkailemassa tätä palstaa? Miten menee? Plussasit aiemmin muistaakseni ihan yllätysluomuna. Onko kaikki sujunut ihan kuin pitääkin? Kertoilit aiemmin minulle siitä dermoidileikkauksesta ja jäit mieleeni. Enkä ole ainakaan huomannut niciäsi täällä..

-seruska-

Kommentit (2)

Kiitos kysymästä ja kaikki on sujunut onnellisesti! Tänään oli päivällä ensimmäinen ultra ja viikkoja kasassa 12+1, pikkunen vilkuttelikin meille iloisesti =)

Pahoinvointia on ympäri vuorokauden ja väsymys sekä ummetus on aivan kammottava! Mä niin toivon, että te kaikki tuutte perässä, koska jokaiselle pitää antaa mahdollisuus kokea tämä kaikki (paitsi se ummetus =) )!

Nyt vasta ilmoitin itseni tonne toukokuisiin, kun LA määritettiin tänään lopullisesti. Eipä tuo muuttunut neuvolatädin antamasta ajasta päivääkään eli LA on nyt sitten 23.05.2006, kaksosen merkkiin!!!

Tultiin siihen tulokseen, että sen takia tärppi on varmaan käynyt, kun vihdoinkin oma kierto oli sen 28 päivää (siis viikkojen ja LA:n perusteella)! Mulla kun ei koskaan elämässäni ole ollut lyhyttä kiertoa!

Ja osa syy oli taatusti se, että olin unohtanut koko lastenteon aivan täysin...

Toivottavasti kaikki menee sinulla hyvin ja miksei siis muillakin!!!

PLUSSASÄTEITÄ NIIN ETTEI KOSKAAN ENNEN OLE NIIN PALJON SÄTEILLYTKÄÄN!!!

PS. Minua ultrannut lääkäri kertoi, että häneltä poistettiin dermoidileikkauksessa koko oikea munasarja ja vasemmaltakin poistettiin 2/3 osaa ja hänkin on sen jälkeen synnyttänyt kaksi tervettä lasta eli älä vaan lannistu!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat