Seuraa 

Tätä kysytään täällä varmasti koko ajan, mutta nyt ei mulle iskeny silmään yksikään pino tästä aiheesta. Ja ihan nolottaa kun olen uudelleensynnyttäjä jne. mutta kyllä se vaan taas kiinnostaa tietää kokemuksia...

eli siis merkkaako se mahan laskeutuminen oikeesti mitään? siis siinä mielessä että voisi ajatella ettei menis ihan tuhottoman kauan enää synnytykseen jne?

Kun siis ei tässä ite vielä synnyttämään haluais, enkä siihen uskokaan. Mutta maha on kyllä ihan selkeesti muuttunu ja siis laskeutunu, en tiiä onko ns. kokonaan laskeutunu, mut ainakin jotain on tapahtunu. Kaverikin sanoi että onko sun maha laskeutunut ja miehen kanssa ollaan nyt katottu että on tullu tohon ylös semmonen tyhjä tila ihan selvästi.

Ja sitten vertasin ekan raskauden mahakuviin tätä mahaani, niin ei ollu missään vaiheessa tän mallinen maha sivusta päin. Eniten samalta näytti sen kuvan kanssa mikä oli otettu viimisenä iltana. Ja siis ekasta ei kunnolla laskeutunut missään vaiheessa, kun ponnistusvaihekin pitkittyi osaksi sen takia kun vauva oli vielä niin ylhäällä.

Ja siis nyt toivoisin että jospa tämä merkitsisi sitä ettei tartteis ihan sinne laskettuun aikaan asti mennä, saati sitten yli, kuten esikoisen synnytin rv 41+2... Ja sitten toinen toive on että jospa ponnistusvaihe olisi helpompi, jos tää olis jo alhaalla valmiiksi...Ehkä kaikki on toiveajattelua...Antakaa lisätoivetta minulle kanssasiskot.

Oksaska rv 34+6

ps. enkä siis todellakaan toivo että vielä syntyisi, mutta jospa kuitenkin vähän ennen la:ta tai jotain...

Kommentit (2)

se on kyl tosi rasittavaa jo alkaa jo tosissaan odottaa synnytystä kauhean aikaisin ja sit menee yli...apua. kuinka sitä saisi asennoiduttua nytkin että yli menee...en vaan pysty siihen. viimeksi ne viimeiset viikot oli niin tuskaisia ja tuntuu et tällä kertaa tuskaisuus alkanut aiemmin. tuntuu siis kauhealta ajatukselta että tässä pitäisi vielä yli 5viikkoa kestää raskautta...

no, katotaan mitä mun neuvolatäti sanoo torstain neuvolassa... vaikka ei sillä mitään merkitystä todellisuuden kannalta varmaan ole..

Kiitos vastauksestasi kuitenkin. ja toki kuulen muidenkin kokemuksia mielelläni.

Mulla laskeutu maha tokan aikaan tossa 35 rv:lla ja oli kinnittynytkin sillooin jo. no Synnytys meni kuitenkin sen 14 päivää yli ja käynnistykseen meni. Lääkäri ja neuvolatäti sano sillon 35 viikolla et kohta pääsen synnyttämään, mutta turhaan oottelin innoissani synnytystä turhan kauan :)

että ainakaan minun kohdalla eii ole merkannut noi laskeutummiset ja kiinnittymiset mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat