Vierailija

Asumme kerrostalossa, josta ostimme asunnon vuosi sitten. Lapset 3v ja1v. Taloyhtiömme on iso ja lapsia asuu vähän, 2 pihaa on, jossa leikkivälineet vanhoja, liukumäki uusi. Taloyhtiössä asuu kaikenikäisiä ja tarkkaa porukkaa. Eräs vanha mummo(n.60v) sanoi ystävällisesti meitä kohtaan, mutta negatiivisesti pihan muita lapsia kohtaan tämän:

Pihassamme on lentopallokenttä, että on se kamalaa kun noi lapset pelaa tuolla jalkapalloa, kun se on lentopallokenttä, ei siinä saa pelata jallapalloa, kamala kiljuminen ja huutaminen, ei voi edes parvekkeen ovia pitää auki, Oli soittanut talon isännöitsijälle, joka oli 1-2luokkalaisia lapsia ajamassa pois, seuraavana päivänä pelasivat, niin isännöitsijä oli soittanut vartian ajamaan lapset pois ja vartia teki sen, ajoi lapset pois. Olen itse kasanut jalkapallo, jääkiekko ja muissa urheilun merkeissä lapsuudesta asti. Nyt omat lapsemme, vanhin ei oo kun sisällä pelannu pallon kans ja se ei ole sama asia kuin pelata ulkona. n.300-400m päässä on 2 jalkapallo kenttää, mutta minun lapseni ikäiset eivät voi siellä olla isompien poikien jaloissa. Voiko isännöitsijä soittaa ja saada vartijan tekee tämän? Kun asuntoa ostettiin myös ajttelin että kiva kun kenttä vieressä. Nyt minä aion lapsien kans pelata siinä pallon kans, mutta jos taloyhtiö laittaa vastaav ja soittaa vartijan paikalle, mitä teen, miten alan selvittää asiaa?? Kait ulkona pitää saada liikkua. Sen ymmärrän että kukkia ei revitä ukkapenkistä, mutta sitäkään en ymmärrä että taloyhtiömme nurmikoilla ei saa juosta. Mielestäni lapsilla on oikeus käyttää kenttää kesällä sekä talvellä, myös mailojen ja pallojen kans. Vieressä ei ole kenenkään ikkunoita, että rikki menisivät?? Olen myös tähän asti kieltänyt että taloyhtiömme nurmikoilla ei saa kävellä ja juosta, mutta enää en tee sitäkään. Olen erittäin onnellinen teidän mielipiteistä

Kommentit (8)

Jos haluat saada vastauksia aloitukseesi ole hyvä ja käytä kappalejakoa, välimerkkejä, välilyönteja ja yritä saada lauseisiisi jotain tolkkua.

On oikeasti tosi hankala lukea yhteen pötköön kirjoitettua tekstiä.

Esim. tämä kohta jäi epäselväksi:

" Olen itse kasanut jalkapallo, jääkiekko ja muissa urheilun merkeissä lapsuudesta asti. Nyt omat lapsemme, vanhin ei oo kun sisällä pelannu pallon kans ja se ei ole sama asia kuin pelata ulkona. n.300-400m päässä on 2 jalkapallo kenttää, mutta minun lapseni ikäiset eivät voi siellä olla isompien poikien jaloissa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jotenkin turhaa tuommoinen kappalejaosta ym.saarnaaminen.

Mielestäni lapsien pitää saada tietenkin leikkiä pihassa eikä leikkimisen äänien luulisi ketään haittaavan. Itse soittaisin isännöitsijälle tai ottaisin asian esille yhtiökokouksessa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat