Vierailija

Itse luotan mieheeni TÄYSIN(kunnes toisin todistetaan) ettei hän petä minua. Käy aika harvoin baareissa ja sillon ku käy, menee ihan pikkutunneille saakka kunnes kotiutuu. Joskus voi mennä jatkoille, ja kotiutuu 7maissa(TOSI harvinaista). En näe siinä mitään pahaa, eli en ala heti epäilemään pettämistä tms...

Onko muita, tuntuu että kaikki tuttuni ajattelevat asiasta päinvastoin. Okei, ei se minustakaan ole kiva odotella miestä kotiin (en saa yöllä unta jos herään...vaan pelkään jos jotain on sattunut)...

Kommentit (11)

Eipä olis itsestäkään mukava tulla hauskan illan jälkeen kotiin, jossa odottaisi sitruunan syönyt mies 1000 kysymyksen kanssa mustissa sukissa...

mutta mä olen alkoholistien lapsi ja niin monta vuotta joutunut sydän syrjällään öisin odottamaan että tuleeko ne kotiin vai ei. ja myöskin hakenut vanhempiani pitkin kapakoita. en pysty nukkumaan jos tiedän että mieheni on ryyppäämässä jossain yksin, ajatelkaa siitä mitä haluatte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

meillä itseasiassa mies sanoo joskus jo lähtiessään ettei tiä tuleeko kotiin vai ei.. siis saattaa jäädä kaverin soffallekkin. Vaikka aina se kuitenkin kotiutuu... joskus tuntuu paremmalta kun tietää varmaksi että se Ei tuu kotiin, niin sitten sitä osaaa nukkua yön hyvin kun ei odota ketään kotiin...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat