Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Siis mikä pakkomielle sulla on mua kohtaan?! Luuletko etten tiedä mitä oot miehelles menny tekemään? Peräti viikon olitte naimisissa kun jo oli pakko " päästä testaamaan omaa viehätysvoimaa" ja hypätä vieraaseen petiin?? Sun miehes on ansainnu jotain paljon paljon parempaa kuin tuommosen noita-akan. Ihan turhaan laittelet mulle viestejä miehes kännystä tai mesen kautta, et sä saa mua narautettua. Jos joskus pääsen näkemään sut naamatusten, voit olla varma että saat kuulla kunnias. Sä et oo mitään muuta kuin yks helvetin mielenterveysongelmista kärsivä ameeba, etkä sä oo ansainnu miestäs, et todellakaan. Hauskaa loppuelämää sulle imbesilli, ja jätä mut rauhaan. Mun ja miehes väliin et ikinä, IKINÄ pääse.

t. tiedät kyllä kuka

Kommentit (12)

SUn miehes ja mut on luotu yhteen, tietäisit miten läheisiä me ollaan. Läheisimpiä kuin te ikinä. Sä et koskaan osannu arvostaa sitä mitä sulla oli, ja nyt, tästä hetkestä eteenpäin se kaikki kuuluu mulle. Mä oisin ollu valmis astumaan estradilta pois, antamaan teiän jtakaa elämäänne ilman mua, mutta kiitos sule, sä pilasit kaiken. Sen mitä teillä oli. Mä pidän miehestäs parempaa huolta kuin sä ikinä. Arvaa muuten missä muruses oli viime viikolla ...yön yli..? Hah!!! ap

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Siis mikä pakkomielle sulla on mua kohtaan?! Luuletko etten tiedä mitä oot miehelles menny tekemään? Peräti viikon olitte naimisissa kun jo oli pakko " päästä testaamaan omaa viehätysvoimaa" ja hypätä vieraaseen petiin?? Sun miehes on ansainnu jotain paljon paljon parempaa kuin tuommosen noita-akan. Ihan turhaan laittelet mulle viestejä miehes kännystä tai mesen kautta, et sä saa mua narautettua. Jos joskus pääsen näkemään sut naamatusten, voit olla varma että saat kuulla kunnias. Sä et oo mitään muuta kuin yks helvetin mielenterveysongelmista kärsivä ameeba, etkä sä oo ansainnu miestäs, et todellakaan. Hauskaa loppuelämää sulle imbesilli, ja jätä mut rauhaan. Mun ja miehes väliin et ikinä, IKINÄ pääse.

t. tiedät kyllä kuka

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja sitten pata kattilaa soimaa, että tämä haukuttu nainen on käynyt vieraissa? Kun miehellä samaan aikaan vipinää ap:n kanssa??

Ap:llä ei tosiaan ole lääkitys kohdallaan.

Vierailija:

Lainaus:

t. tiedät kyllä kuka

Vierailija:

Lainaus:

Ja sitten pata kattilaa soimaa, että tämä haukuttu nainen on käynyt vieraissa? Kun miehellä samaan aikaan vipinää ap:n kanssa??

Ap:llä ei tosiaan ole lääkitys kohdallaan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat