Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko muita joiden lapsilukuun vaikuttaa oma terveydentila.Perussairaus on kyllä olemassa, mutta ei se nyt suorastaan estäisi lasten hankintaa.

Kommentit (12)

minulla on vaikea sydänsairaus ja monet lääkkeet. eli en saa lisää lapsia... nautin täysin lapsistani mutta tulee haikea mieli kun asiaa ajattelen eeten enää koskaan ole raskaana ja saa pientä vauvaa syliini....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos olisin nuorempi, niin tekisin perussairaudestani (verenpaine) huolimatta, mutta kun ikää on jo 36 niin en taida alkaa leikkimään terveydelläni. Harmi, etta lapsemme jää ainokaiseksi. Adoptiota tietenkin voisi harkita.

Sama tilanne. Raskauteen ei ole dramaattista estettä, mutta kunto meni niin reilusti alaspäin esikoisesta, että riski on vielä suurempi seuraavan kohdalla.

Omia saisi tehdä vaikka kuinka, mutta adoptiovanhemmaksi en taida kelvata:( Se tuntuu väärältä, koska olen työkykyinen ja pystyn huolehtimaan lapsista hyvin. Mutta uutta raskautta en taida enää uskaltaa yrittää :-(

äidin sairaus aiheuttaa riskejä myös sikiölle, mutta ne ovat prosentuaalisesti hyvin pieniä.

Niin tai näin niin voimia samassa tilanteessa oleville! Toisaalta olisi helpompaa, jos lasten hankkimiseen olisi ehdoton kielto. Nyt valinta on oma, ja ajatuksissa tunteet ja järki vuorottelevat. Halu saada lisää lapsia on kova, mutta järki sanoo toista.

-4

Järki ja tunteet eivät aina mene samaa rataa, mutta huonoina ja väsyneinä hetkinä on helpompi tunnustaa voimavarojensa vähyys. Tosiaan, ei lasten määrä ole vain tahdosta kiinni! Hyvää syksyä kaikille lapsellisille ja myös lapsettomille! Terv ap.

OOn koko ajan sairas mutta kunnon syytä ei tahdo löytyä ja tällä hetkellä raskautta tuskin kannattaa ajatellakaan vaikka muuten halua olisi. Mikä perussairaus sulla on ja millaisia oireita on nyt?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat