Vierailija

Tuli tosta toisesta ketjusta mieleen...

Äiti on opettanut mulle mm. alapesun tärkeyden, siteiden käytön, ekat rintsikat hankittiin ihan alan liikkeestä, vaikka vähän hävetti 13v olla mittanauhan käsittelyssä ja kuppikokoja miettimässä sellasessa pienessä puodissa.

Joskus samoihin aikoihin äiti vei mut kemppariin ja mulle ostettiin eka puuteri (merkki Isadora, muistan yhä vaikka aikaa 12v tuosta), maskara (ruskea) ja huulikiilto. :)

Kommentit (7)

Vierailija:

Lainaus:

Tuli tosta toisesta ketjusta mieleen...

Äiti on opettanut mulle mm. alapesun tärkeyden, siteiden käytön, ekat rintsikat hankittiin ihan alan liikkeestä, vaikka vähän hävetti 13v olla mittanauhan käsittelyssä ja kuppikokoja miettimässä sellasessa pienessä puodissa.

Joskus samoihin aikoihin äiti vei mut kemppariin ja mulle ostettiin eka puuteri (merkki Isadora, muistan yhä vaikka aikaa 12v tuosta), maskara (ruskea) ja huulikiilto. :)

Meikit ostin itse joskus 15-vuotiaana. Äitini ei meikkaa koskaan.

Lisäksi tietysti hän on esimerkillään opettanut äitiyden mallin: hoivan, perushoidon, imetyksen, huomioonottamisen, kannustamisen, kiinnostuksen, osallistumisen ja välittämisen.

Käytännön " naisten asioista" tärkeimpinä pitäisin pukeutumisvinkkejä: mikä sopii vartalolleni ja väreihini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat