Seuraa 

Hei!

Isänpäivä lähenee kovaa vauhtia ja täällä yksi ideakuiva kaipailee ideoita teiltä kokeneemmilta =)

Eli mitä lahjoja voisi antaa " lapselta" tai hyviä kortti-ideoita? Mulle tulee vaan mieleen kaikkia kuivia juttuja, siksi vaivaan teitä kanssasisaret.

Kyseleepi Lenni

Kommentit (3)

Ostin pari valkoista perus t-paitaa, toinen iskälle ja toinen papalle. Ostin Tiimarista jotain Muumi tekstiilivärejä joilla sitten pojan kanssa kirjoitamme niihen iskä ja pappa ja teemme pojan käden jäljet myös paitoihin. Meillä poika on 2v. joten paljon äidin apua tässä tarvitaan. Ja kortit tietysti teemme myös, tai poika tekee hoidossa iskälle kortin ja papalle teemme kotona.

Viime vuonna kerhossa tekivät pahvikravaatin, leikkaa vaan pahvista kravatin muotoisen läpyskän, koristelee maun mukaan ja taittaa yläreunan ja laittaa esim. kuminauhan nauhaksi. Isä on söpö kraka kaulassa ja lasten " kortti" ei jää vain lattialle pyörimään.

Muutoin minun vinkkini isänpäivään on, että tehdään niinkuin isä haluaisi vapaapäivän viettää. Eli meillä syödään epäterveellisesti, lapset katsovat paljon videoita, äiti on isän käytettävissä :) ja myöhään iltapäivällä päästään lopulta ulkoilemaan koko perheen voimin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

leikkasin erivärisestä paperista irtokirjaimina ISI:n, jotka poika sai liimata pahviin. Sitten hän piirsi korttiin isän kuvan ja liimasi siihen muutaman tarran. Siitä tuli aika hauskan näköinen. Sitten poika tekee kuulemma kerhossa isälle tyynyliinaa eli painattavat siihen joitain kuvia. Minä tilasin miehelle mukin, jossa pojan kuva. Lisäksi vielä ostin hänelle kirjan. Eli tällaisia saa mies isänpäivälahjaksi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat