Vierailija

ollut jo muutaman viikon.

loukkaanuin miehen kommenteista ja en osaa

edes ajatella harrastavani seksiä.

nyt tämä epämääräinen hahmo keräsi kaiken

romantiikan ja epätoivon mikä tyhmään kaaliin menee.

tuli ja kuiskasi mulle ujosti,

SAISINKO JÖRNIÄ SUA TÄNÄÄN.

v**tt* , että mä en jaksa edes yrittää ymmärtää.

Kommentit (10)

" hiljaista seksin saralla

ollut jo muutaman viikon.

loukkaanuin miehen kommenteista ja en osaa

edes ajatella harrastavani seksiä."

Siis jo pari viikkoa miehesi on sinua halunnut ja sinä et häntä?

" nyt tämä epämääräinen hahmo keräsi kaiken

romantiikan ja epätoivon mikä tyhmään kaaliin menee."

Ai sorry, tässähän se syy tuleekin haluttomuuteesi. Ei ole sinun sydämesi valittu?

" tuli ja kuiskasi mulle ujosti,

SAISINKO JÖRNIÄ SUA TÄNÄÄN."

Kuuluu normaaliin parisuhteessa elävän miehen sanavarastoon, kun hän haluaa rakastella kanssasi.

" v**tt* , että mä en jaksa edes yrittää ymmärtää."

Voitko väittää olevasi aistikas nainen ?

jk. Olisiko parempi kertoa miehellesi mistä oikeasti kenkä puristaa, näin pääsisitte nopeammin molempia tyydyttävään lopputulokseen.

jjk. Miehiä syytetään puhumattomuudesta naisten keskuudessa. Mitä tämä on? " v**tt* , että mä en jaksa edes yrittää ymmärtää." ?

On suuri merkitys mitä puhuu, myös parisuhteeseen liittyvissä asioissa. Onhan sekin totta että me miehet olemme hiukan kömpelöjä sanakäänteissämme...mutta suoranuottisuudesta ei ole ko. tilanteessa haittaa.

Valitettavasti tämä käytös on juuri sitä esineellistämistä ja tämä taas ei ole suvaitsevaisuutta eikä tasa-arvoisuutta parisuhteessa.

palataan...

lainaan omaa viestiäni.

" ja naisen on _mahdotonta_ harrastaa seksiä , niin silloin asiassa pitää päätyä jonkinlaiseen kompromissi ratkaisuun,"

Jokainen voi varmaan kuvitella mielessään mitä tämä tarkoittaa =)

jaska

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tuo ehdotus oli ilmeisesti yritys hieroa sovintoa? SELITÄ miehellesi, miten loukkaannuit, ja mitä se teki sinulle. Itke jos siltä tuntuu. Miehille pitää vääntää rautalangasta. Vaadi, että kuuntelee sinua, eikä pakene.

Ei nää suomalaiset korpimetsien asukit oikein romanttisia kyllä valitettavasti ole... Mitäs jos vastaisit miehelles, että mene kuule vaan sen Kyllikin kanssa treffeille, tää misu on ny väsynyt...?

On valitettavaa huomata että vielä näin tasa-arvon aikana ja 2k luvulla tälläistä käytöstä näkee.

Toisaalta ihmiset ovat omien ennakkokäsitysten orjia, ja niiden arvojen orjia mitä heille on opetettu (lue, aivopesty).

Naiselle tälläinen arvo on esimerkiksi romantiikka, ei sillä että siinä mitään pahaa olisi. Mutta jos siitä aiheutuu selvää haittaa, niin kuin tässä tapauksessa on käynyt, niin ehkä pitäisi " löysätä" hiukan.

Seksin harrastaminen ei vaadi sitä että sinulla pitäisi tehdä mieli. riittää kun hoidat _Velvollisuutesi_ , tokkopa sen niin vaikeaa pitäisi olla.

Vai lukeeko jossain mustaa/valkoisella että naisen mielipide on aina se dominoivampi kun puhutaan seksistä ?

*ei minun nyt tee mieli*

ja se siitä ?

miksi ei toisinpäin.

*mutta minun tekee mieli*

nämä mielipiteet ovat tasa-arvoisia, tai ainakin pitäisi olla.

Jos mielipiteet eroaavat toisistaan paljon, ja naisen on _mahdotonta_ harrastaa seksiä , niin silloin asiassa pitää päätyä jonkinlaiseen kompromissi ratkaisuun, näin ainakin logiikan mukaan.

PItää kuitenkin yrittää pitää mielessä että " pariutuminen" on jossain määrin perustarve.

niin kuin syöminenkin-

jos en ole saanut ruokaa kolmeen päivään, niin on _väärin_ odottaa että kykenisin arvostamaan 4tuntia kestävää ruuan valmistusta, ja sitä seuraavaa leppoisaa kynttiläillallista.

Tämä ei ole mikään puolustus romantiikan puuttumiselle, tai kommenteille " saanko jörniä sinua" .

Mutta mitä seksiin tulee, tai sen puuttumiseen tässä tapauksessa, niin miehiä kyllä hyljeksitään aikalailla.

Muutamaan viikkoon harrastanut seksiä ?

varmasti sinä tiedät, että muutama päivä on jo verrattaen paljon ?

joku voisi sanoa tälläistä " käytöstä" erittäin _itsekkääksi_.

mutta koska se on niin tyypillistä, niin sehän on ok ?

" Jos minulla ei ole nälkä, niin et sinäkään kyllä syö" - Jaska

Vai onnistuuko? Kun mies ei halua, niin ei saa seisomaan millään, miten annat naiselle velvollisuuspanon...

t. Nainen, joka on aina puutteessa.

Entäs vaietumpi asia, sama toisinpäin? Nainen haluaa ja mies ei. Tosin se on harvinaisempaa. Kyllähän sitä voi seksiä harrastaa ilman yhdyntääkin... Että jos miestä ei kiinnosta niin..." silloin asiassa pitää päätyä jonkinlaiseen kompromissi ratkaisuun" . :) Eikös?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat