Seuraa 

Tämä aihe on toistunut aina välillä, mutta kysynpä vielä uudestaan, että milloin meinaatte laittaa kaiken valmiiksi vauvaa varten? Itse olen ollut varsinainen hätähousu ja jo rakenneultrasta lähtien on ollut kotona mm. vaunut odottamassa. Vauvan vaatteet ja lakanat yms on pesty ja odottaa kaapissa, vaippoja on tullut hankittua valmiiksi ja korvikettakin varmuuden vuoksi. Sairaalakassi on ollut pakattuna varmaan jo kolme kk. Nyt olen ihan täpinöissäni, että milloinkohan voisi laittaa äitiyspakkauksen sängyn valmiiksi kaikkine ihanine rimpsukankaineen ja petivaatteineen. Jos sen tekee liian aikaisin, tekstiilit kuitenkin pölyttyvät. Milloin meinaatte itse ryhtyä puuhaan?

t. pastailija rv 27 (jolla kauan odotettu esikoinen tulossa, iso tapahtuma elämässä...)

Kommentit (4)

Meillä on kaikki valmiina, eilen petasin sängynkin valmiiksi;) Kun ei sitä tiedä ikinä koska se lähtö tulee ja en luota et mies osais sänkyä vauvoille pedata:)

Vaunut on hankittu ajat sitten, vaatteet on pesty ja järjestetty kaappiin, haalarit hankittu,kaukalot pesty (päälliset)... Sairaalakassia en oo pakannut kun en pakannut esikoisen aikanakaan, kerään kamat kasaan sit kun lähtö tulee ja mies tuo mahdollisesti unohtuneet perässä:)

Nyt täytys viel laittaa vauvojen kotiintulo vaatteet valmiiksi tuohon sängylle, mistä mies ne voi napata sit mukaan, kun tulee meitä hakeen. Taidan senkin tehdä ihan kohta, ehkä jo tänään:)

Rölli-peikko ja tylpykät 32+3, jotka toivottavasti viihtyvät vielä viikkoja masussa:)

mies sai kasata sängyn meidän ollessa sairaalassa, ja sitten kotiin päästyä mina laitoin lakanat. En kyllä ostanutkaan yhtäkään tavaraa ennen äitiysloman alkua (vaan sukulaiset kerkisivat kellarimme kanniskella täyteen jo viikolta 16 lähtien vauvatarvikkeita, olivat iloisia että saivat omat varastot tyhjiksi). Äitiysloman alettua sitten pesin kaikki käytetyt vaatteet ja lajittelin ja silitin ja laitoin lipastoon (jonka laatikkot olin ennen sitä pirtulla pyyhkinyt, että olisi pikkuiselle puhdasta- idioottimaista, eikö!) ja siinä meni koko viikko, ja sitten ihmettelin, mitä nyt pitäisi tehdä, kun kaikki tuli mielestäni liionkin nopsa valmiiksi.

Huh, nyt viikkoja 30 ja unihäiriöt ruvenneet vaivaamaan jo nyt, edellisella kerralla vasta viikolla 34, joten yöllä koneella lörpöttelee vaikka mitä. Tällä kerta olen ostanut toppamakuupussin jo viikolla 27, joten ensimmäinen ostos paljon aiemmin kuin esikoiselle.

Hyvää odotusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mä en ole vieläkään tehny paljon mitään...

mutta esikoista odottaessa tässä vaiheessa oli varmaan kaikki jo valmiina. en nyt tarkalleen muista missä vaiheessa mitäkin tein, mutta ajoissa! ja ymmärrän hyvin innostukseni ja malttamattomuutesi, että tekis mieli kaikki tehdä valmiiksi. Mutta kuten itsekin sanoit jos laittaa liika aikaisin esim pedin, niin se vaan pölyttyy turhaan...

Oksaska rv 34+6

esikoisesta oli lähes kaikki laitettu rv 33 mennessä,nyt petasin sängyn heti kun mies suostui sen varastosta hakemaan(aloin rv 31 jälkeen sitä kinuta).hän haki sen kun 36 viikko oli menossa ja seuraavana päivänä esikoisen kanssa sitä pedattiin=)samaan aikaan laitettiin hoitopöytä.Nyt puuttuu vain vauvan vaipat.sairaalakassia aloin 34 viikolla vähitellen pakata ja se lähes pakattu.

esikoisesta vaunut ostettiin rv 25.Nyt ne vaunut onkin olleet valmiina koko ajan.turvakaari pitäis irrottaa vielä niin ne rattaat olis vaunut.

Vain vauva puuttuu joka sekin saa pian tulla=)

äitiliini rv 36+4

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat