Seuraa 

Mulla on tässä eilen ja tänään kun olen ollut töissä, niin vihlonut alavatsasta ja ikäänkuin repinyt vatsasta muutenkin, ja tuntuu että alavatsa ois jotenkin kovana. aika epämiellyttävän tuntosta... Onko muilla ollut suunnilleen samoilla viikoilla menijät? Ja mitähän se mahdollisesti on??? Ei oo mitään ummetusta. Ja alasekää särkee kans.... Ja maha-asukki liikkuu vielä kaiken lisäksi tosi reippasti...:) Mutta muilta kokemuksia, kiitos!

Kommentit (3)

ja luulen että ainakin osa semmosesta kiristelystä, vihlonnasta ja repimisen tunteesta johtuu lihaksista, kun ne joutuu niin antaa periks.

sit toki voi olla jonkinlaista supisteluakin?! yritä ottaa rauhallisesti kun semmoista tulee. ja ota puheeksi neuvolassa.

Oksaska rv 34+6

Eikä ne välttämättä ole sen vaarallisempia, eli eivät saa aikaseksi sen kummempia, ovat vain epämiellyttäviä/kipeitä.

Mulla (rv 29) raastaa mahaa tosissaan välillä ja sit se on kivikova. Selkäsärkykin kuuluu kuvaan, 2-3 min särkee selkää ja sit loppuu ja taas tulee uudestaan ennen pitkää. Eli supistuksia nekin. Mulla jo viides tulossa, aikaisemminkin on ennakkosuppareita ollu ja ei ne oo sen kummempia aiheuttanu, mut tottakai sun kantsii mainita asiasta neuvolassa, tilanne kantsii tsekata kummiski, kun olemme kaikki erilaisia. Toisilla saattaa paikat pehmetä piankin, ehkä? En kyllä ole muiden kuin itteni asiantuntija:)

Mut tsemppiä odotukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kiitos vastauksesta...ajattelinkin huomenna soittaa neuvolaan ja kysästä...saapahan itse mielenrauhan. Kuitenkin kun vasta reilun viikon päästä olisi neuvolaan meno....:)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat