Vierailija

Meillä poikkeuksellisen paljon, kuusi kertaa.

Kommentit (21)

Aika pahasti on jotain pielessä, jos seksinkin jälkeen tapellaan.

Ja se hyvä olo jatkuu ainakin mulla paljolti hyvän jälkihoidon ansiosta, eli pesulla vielä pussaillaan/virnuillaan, ja sängyssä käperrytään sylikkäin. Aamullakin vielä usein heti herättyä mennään sylikkäin. Kyllä se hyvä olo jatkuu tietysti jonkin pikaisen päivällä vessassa tehdyn jutun jälkeenkin.

Teillä tuntuu nyt kyllä olevan asiat pielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

.. käsketty antamaan ainakin 1 kerta viikossa? Muuten on kuulemma turha vaatia uskollisuutta. Luin sen ja annoin sen.

Isäntä tosin kyseli, voisko pankista nostaa taannehtivasti ilman jääneitä viikkoja. Kuulemma menisi pari vuotta mukavasti 4-6 krt viikossa....

Liian usein jäädään telkan eteen odottamaan, että lapset nukkuisivat kunnolla. sitten nukutaan itsekin!

Toisaalta minua ei koko touhu huvita ollenkaan: muutaman minuutin hyvän olon tunteesta seuraa monta päivää limaista vuotoa, joskus veristäkin. Gynekologi sanoi, että on kuulemma ominaisuus, ei vika.

Onko muilla tullut tällaisia fiiliksiä? Ennen lapsia mä halusin koko ajan ja joka paikassa!

Voi vaan kuvitella, miten kummalta muutos miehen mielestä tuntuu. Ja hän on hyvä partneri, tekee ihan mitä vaan, eikä koossakaan ole todellakaan valittamista.

Meillä seksin jälkeen mennään pesulle ja nukkumaan tai tapellaan. Eli siihen loppuu se hyvä olo. Ja mieheni mukaan varastoon ei voi panna, ja kun temppu on tehty, niin tilanne on taas nollassa.

Sitä minäkin eilen päivällä toivoin, että saisin rauhoitettua tilanteen taas yhdeksi illaksi, mutta kyllä nyt harkitsen eroa jo ihan oikeasti.

Ja seksiä en taida haluta enää kenenkään kanssa... voihan tuon mekaanisesti ja lakonisesti hoitaa itsekin.

Toisaalta jos jollakulla on hyviä ideoita, miten pitkittää fiiilistä ja kokea se ilo ja fiilis, mistä näillä sivuilla on puhuttu, niin kertokaa mullekin!

oltiin nimittäin 6 kertaa, eli kyllä useammin kuin yleensä. Mutta meillä olikin molemmilla vapaa viikonloppu ja vielä mun synttärit (=hemmottelua).. :)

Nyt ollut melkein 2 vuorokautta väliä ja heti huomaa, kun tottuu hyvään. Tuntuu hirmu pitkältä ajalta!!

Kyllähän seksistä jää pidemmäksikin aikaa hyvä olo - ei vain muutamaksi minuutiksi. :) Eiks vaan. Ja tekee parisuhteelle ja kodin ilmapiirille hyvää!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat