Vierailija

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siis onko tosiaan pakko tehdä yötöitä silloin kun lapset on pieniä?? En voisi itse kuvitellakaan vieväni lapsiani hoitoon yöksi ja vielä pitämään noin pitkälle seuraavaan päivään. Toki ymmärrän yövuorolaisen unentarpeen, mutta koko yötyö ajatuksena kuulostaa ihan käsittömättömälle pienen lapsen vanhemmille. Eri asia tietysti jos toinen vanhemmista on kotona yöaikaan ja lapset voi nukkua omassa sängyssä.

koska esimerkiksi sairaaloissa tehdään joskus pitkää päivää (iltavuoro aamuvuoron perään). Silloin hoitopäivälle tulee jo melkoisesti mittaa.

Tyttö on työviikolla paljon hoidossa, mutta vapaaviikko on vapaaviikko...

Onko teistä päivätyöntekijät kiva, että lapsenne saa viettää teidän kanssa koko päivän vain 2vko? Mun tyttö on kuitenkin kokopäivän äidin kanssa keskimäärin joka toinen päivä...

Vierailija:

Lainaus:

Siis onko tosiaan pakko tehdä yötöitä silloin kun lapset on pieniä?? En voisi itse kuvitellakaan vieväni lapsiani hoitoon yöksi ja vielä pitämään noin pitkälle seuraavaan päivään. Toki ymmärrän yövuorolaisen unentarpeen, mutta koko yötyö ajatuksena kuulostaa ihan käsittömättömälle pienen lapsen vanhemmille. Eri asia tietysti jos toinen vanhemmista on kotona yöaikaan ja lapset voi nukkua omassa sängyssä.

Eikä halua raahata näitä väsynein silmin hoitoon viitenä aamuna viikossa.

Monet on kolmivuorotyöläisten lapsia, jolloin yöhoito-vuoroja sattuu harvoin. Toisille ei lainkaan kun vanhemmat tekee vaan päivää ja iltaa.

Eli ympärivuorokautista hoitoa tarjotaan vaan sitä tarvitseville. Muuten vuoropäiväkodissa on lapsia joiden vanhemmat pääsevät töistä esimerkisi sen verran myöhään ettei normaalipäiväkodin aukioloajat enää passaa.

Vierailija:

Lainaus:

Tyttö on työviikolla paljon hoidossa, mutta vapaaviikko on vapaaviikko...

Onko teistä päivätyöntekijät kiva, että lapsenne saa viettää teidän kanssa koko päivän vain 2vko? Mun tyttö on kuitenkin kokopäivän äidin kanssa keskimäärin joka toinen päivä...

Ja kun meillä on molemmilla yötyö, niin saadaan jaeltua vuoroja niin että lapselle jää tuo 5-8yötä kuussa hoidossa. Eli 22-26 päivää kuussa saa olla joko isän, äidin tai molempien kanssa kotona.

Nuo kahden päivän vapaat on niin lyhyitä ettei juuri kerkeä rentoutumaan. On ihan eriasia kun saa olla koko viikon vapaalla ja keskittyä vaan lapseen. Pääsee huomattavasti paremmin irti työasioista.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat