Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (1)

Tämän viikon (45) Me Naiset -lehdessä oli hauska ja hyvin kirjoitettu avoin kirje Timolle:

" Rakas Timo, tai no rakas ja rakas. Olen seurannut sinua nyt yhdeksättä viikkoa, olenhan hankkinut itselleni BB 24/7 kanavan. Tietyt asiat habituksessasi ärsyttävät minua. Ja koska olet tv-sarjan henkilö minulla on oikeus ruotia persoonaasi näin julkisesti.

Ensin haluaisin arvostella pukeutumistasi. Se alle-t-paita-päälle-valkoinen-paitapusero-ja-musta-solmio on todella epärento yhdistelmä, etenkin kun olet astellut paitaa huolettomaan asentoon 45 minuuttia. Paitapuseron alle ei tarvitse tunkea t-paitaa, jos olisi enemmän lihaksia. Tai sitten voit ostaa numeroa pienemmän paidan.

Seuraavana kohtana on luonnollisesti ulkonäkö.

Älä, please, tee tukkaasi vahalla niitä kammottavia pieniä piikkejä. Ne näyttävät todella hölmöiltä. Aiotko muuten pyytää joulupukilta lahjaksi miesten meikkejä? Luultavasti.

Käyttäydyt useimmiten aika veltosti. Luulet antavasi rennon huolekkaan vaikutelman, mutta oikeasti näytät vain laiskalta vätykseltä. Kerran olit hilkulla tehdä lähes miehekkään teon, mutta et sitten viitsinytkään. Tiedät kyllä Timo kulta, mistä puhun. Siitä, kun olit uhrata paikkasi Hannan takia. Puhuit asiasta päiväkirjahuoneessa, muille kilpailijoille ja Hannalle, jolta kerjäsit vain lupaa jäädä. Mutta äh, lähtemiseen olisi vaadittu liikaa munaa.

Josta puheenollen, se on nähty, pidä se housuissasi.

Toivottavasti tämän kirjeen kirjoittamisen jälkeen joudut häätöuhan alle ja kaikki Suomen naiset yhtenä rintamana äänestävät sinut ulos."

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat