Vierailija

Suhtaudun aborttiin aika kielteisesti, raiskaus- yms tapaukset ovat asia erikseen. Välillä tulee tilanne, että joudun miettimään sanojani, mutta samalla pelkään hänen ihmettelevän pidättyviä kommentteja. En halua loukata häntä, vaikka hän kantani varmasti tietääkin.

Mitä teen, annan paukkua kommenttia omaan tyyliini vai hillitsen silläkin uhalla, että hän arvaa minun saaneen tietää.

Kommentit (10)

pieni alkio kuitenkin kuoli ennen aborttia itsekseen, kaavintaan jouduin ja sen jälkeen on ollut selvää että mietin sanojani ja ajatuksiani uudelleen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse olin selvinpäin.

En tarkoittanutkaan tuomita hänen ratkaisuaan, vaan ongelmanani oli lähinnä näytteleminen. Puhun paljon, kerron mielipiteeni, mutta tässä asiassa joudun olemaan huomattavan hiljainen, etten loukkaisi häntä. En siis voi olla oma itseni ja epäilen sen herättävän huomion.

Hyvä esimerkki on, kun jonkun telkkariohjelman tapahtua kerrotaan tai otetaan niihin kantaa. Pettämiset, homot, keskenmenot yms. juonenkäänteet käydään räväkästi läpi, mutta abortin suhteen molemmat on vaitonaisia ja lyhytsanaisia. Luulen hänen pian arvaavan, että tiedän.

Ja vielä kerran, en halua häntä tuomita tekosistaan.

En halua ottaa asiaa puheeksi, koska hän ei ole halunnut minun siitä tietävän, eikä siitä varmaan muutenkaan moni tiedä. Tietenkin voisimme puhua asiasta, jos hän puhuisi itse siitä, mutta saattaisin pahasti loukata ja laittaa hänet pahaan asemaan, jos kertoisin kuulleeni. Itse ainakin heti ajattelisin, että kuinkahan moni muu ylimääräinen on kuullut humalaisen yllättävän kantavaa ääntä ja kuinka moni on saanut tietää.

Ja minäkö paha sisko, kun yritän toimia hienotunteisesti häntä kohtaan?

että hän on ainoa abortin tehnyt...niinkö? Ja nyt kaikki, jotka on tehnyt abortin, siis jos muita löytyy kuin tämä sisko, miettikää tarkkaan ootteko dokannu niin että sisko on ollut kuulolla. Olisiko ap sinun siskosi??? Kyllä on porukalla mietteet tähän aikaan yöstä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat