Vierailija

Naapurustossamme tapahtui ikävä tulipalo, sähkölaitteen sytyttyä. Nyt on alkanut rappuumme ilmestyä outoja lappuja ilmoitustaululle. Asukkaat menettivät omaisuutensa lisäksi kissan, joka ehti menehtyä savuun. Onnettomuus, valitettava sellainen. Ensimmäisessä lapussa luki, jotain että " pitäkää parempi huoli kissastanne t:kissanne."

Otin lapun pois taululta, itsellänikin on kissa, joten ajattelin sen olevan jopa minulle.

Nyt oli taas kaksi uutta " viestiä" , joissa selvästi viitattiin kuolleeseen kissaan: " Ikävöittekö vielä minua" ja " voin vielä tulla takaisin. t.Kissa" Ja toisessa lapussa luki " Olenko teille vielä rakas,vaikka olen kuollut." ja piirretty kissa siivillä....

Käsiala ja piirustus on huonoa, varmasti tahallaan, mutta voi olla lastenkin kepposia, vaikkakin sairasta sellaista, kun tekstejä lukee...

siis huomio vanhemmat!

Nyt peräänkuulutan vanhempia, jotka katsoisivat mitä lapsemme mahdollisesti takanapäin puuhailevat....Todellakin en anna asian olla, jos häirintä jatkuu, vaikken itse sen kohteena olisikaan! Niin törkeää

ja lapsellista, jopa sairasta!

Palanut koti on jo rankka asia, ja kuollut lemmikki, ettei tuollaista kohtelua kukaan ansaitse kaiken sen jälkeen...

Kommentit (5)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat