Vierailija

Olen jo huhuillut sitä sisään klo 22 lähtien.Mies kävi ja minä kävin autolla katsomassa,muttei nähty sitä.Meillä ei ole täällä landella edes katuvaloja, tosi vaikea nähdä.Koiralla on panta, siinä roikkuu sellainen heijastinosa.Pelkään, että on jäänyt auton alle tai sitten jumiin siihen heijastinjuttuun johonkin ja mulla ei ole kunnollista taskulamppua edes, että voisin lähteä kävellen katsomaan tohon pimeyteen.Sitä paitsi pelkään hysteerisesti pimeää.Kiva paikka asua :( Pihalla kyllä olen kuulevinani jotain kaukaa, ihan kuin koiran remmin ääntä, en osaa selittää...Mä haluun mun ison nallekarhun kotiin!!!! Se on pysynyt hyvin tätä viikkoa ennen omalla pihalla, mutta nyt on ollut karkuteillä vähän päivälläkin naapurin koiran kanssa.Mutta koskaan se ei ole tehnyt tätä, ettei yöksi tule kotiin.Mua pelottaa, maha on ihan kuralla, kun mietin poloista...

Kommentit (13)

Nimittäin Tampereella on sattunut lähiaikana todella surullinen tapaus. Koira karannut joku ottanut kiinni ja väkisin raahannut johonkin paikkaan ja viilletty kurkku auki ja jätetty kitumaan :(

Onko naapurin koira narttu tai sinulla ja toinen uros? On voinut käydä niinkin että juoksua pukkaa ja heilastellaan.

Odota päivän valkenemista ja etsi sitten voimia sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ton koiran suhteen.Ei kävellä enää sen kanssa pitkiä lenkkejä, avataan vaan ovi yleensä.Pääsee kerran päivässä jonkun kanssa kävelylle.Itse olen niin kiinni uhmaikäisessä ja vauvassa.Kumpa tuolla ulkona näkis jotain, mutta on ihan säkkipimeää.Koirulia kamala ikävä ja huoli

Mutta nyt et voi muuta kuin odottaa että päivä valkenee. Mietin tuota huutelua, että jos koira on jossain jumissa, niin onko sitä hyvä kamalasti huudella, ettei telo itseään.. Mutta jos se on vain eksynyt tai tulossa jo kotiin, niin on kyllä aika riskaabelia jättää huutamattakaan. =/ Itse kyllä varmaan huutelisin, itkisin ja huutaisin..

En tahdo pelotella, mutta Tampereen lähistöllä (ja Tampereella) on kadonnut koiria tosi paljon viime aikoina. Poliisikin kehotti erästä tekemään rikosilmoituksen.. Eikä ne koirasta sitä kovin usein kehoita tekemään....

muutenkin univelkaa synnytyksen jälkeisen masennuksen vuoksi ja nyt tämä.Mä en jaksa, mutta en voi mennä nukkumaan, aina toiveikkaana käyn välillä huutelemassa, josko tämä kerta se tulee.Toivo vaan pikkuhiljaa hiipuu.Silmät on ihan punaiset itkusta.2 kertaa olen kiertänyt autollakin etsimässä.

Tsemppiä sinne, ymmärrän tuskasi. Yritä saada edes hetki nukuttua, jos vaan millään mahdollista, laita vaikka kello soittamaan puolen tunnin päähän ja käy taasen huutelemassa. Paha olo puolestasi, tulethan ilmoittamaan huomenna miten kävi..

Nyt on pakko mennä nukkumaan, että jaksaa vielä huomisenkin.

Kyllä kaikki vielä hyväksi kääntyy.

-3 & 5-

Lähdin kävellen katsomaan taas koiraani, niin tuli naapurin suunnasta postilaatikoilla vastaan.Sai lievästi sanottuna kylmän vastaanoton.Valvoin koko yön huolissaan ja sitä vaan riiusteltiin naapurin nartun kanssa!!!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat