Seuraa 

Joonas on tavallaan kiva, mutta näköjään huipussa 1980 luvun lopulla. Vanhanaikaista?

Jossain satussa oli Jaromil, kuulostaa tavallaan kivalta mutta en ole varma, onko se se oikea. Mitä mieltä? En edes tiedä, esiintyykö muualla kuin satussa koko nimeä. Mahd.tsekkilainen tai jotain semmoista, luulisin...

Martin? Klassinen, kansainvälinen. Miten Suomessa pärjäisi sillä nimellä?

Muitakin ehdotuksia kuuntelisin, haussa on nimi joka sopisi monessa maassa ja olisi toivon mukaan iätön.

Tulevan isosiskon nimi on Iiris.

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Joonas olisi ollut minunkin suosikkinimiä pojalle, mutta kun tuttavapiirissä on jo kaksi Joonasta (siis aikuisia).

Jaromil on slaavilainen nimi, ihan oikea nimi siis, lähinnä kai Puolassa.

Mun mielestä jo jotenkin loppuun kulutettu! =)

Ja huom. tää on vaan mun mielipide!

Miten olis esim Joona? (Mahtoiko kukaan vielä ehdottaa?)

ja iki-aikainen, ei siis ylimuodikas tai vanhanaikainen. Sopii sitäpaitsi Iiriksen kanssa hyvin yhteen.

Joonas Jaromil olisi hieno yhdistelmä :-)

Jos Jaromilia mietitte, niin minusta paremman kuuloinen on JaromiR (esim. lätkäpelaaja Jagr :) ). Ällällä se näyttää lähinnä kirjoitusvirheeltä - minusta siis!

Joonas on ollut yleinen varmaan 80-luvun alusta tähän päivään, ja nimihän on vanhempi kuin voisi kuvitella. Jos kuitenkin haluatte " modernimpaa" niin tiputtakaa -s pois: Joona. Minusta kauniin soinnukas olisi Joonatan, mutta onko se teistä liian pitkä?

Meidän Joonas on syntynyt 1998 eikä oo tullut mieleenkään, että se olisi liian vanhanaikainen tms. ja silloinkin Joonas nimen sai aika moni poika!

Ja sitä paitsi onhan Iiriskin vanha nimi ;o)!!

Jaromil on minusta omituinen..

Martin ihan kiva, muttei vedä vertoja Joonakselle..tosin minä oon vähän huono vertailija kun kerran Joonas on meidän pojalla ;o)!!

muutamia Iiriksen kanssa kivoja:

Rasmus

Topias

Niilas

Niklas

Petrus

Aaron

Miklas

Anton

Iisak

Alvar

Tomas

Nikolas

Liinus

Tiitus

Kasper

Paulus

Oliver

Lukas

Milo

Miro

Eli monien mielestä siis Joonas sopisi, sepäs kivaa! Itse tykkään myös Joonatanista, mutta mies kai enemmän Joonaksesta. Ilman -s Joona taas on liioin tylppä ja soinnuton minun korvaani.

Ehdotuksista myös Aaron on itselleni mieleinen, mutta mies hyväksyisi sen koreintaan toisena-kolmantena nimena.

Mutta mitä mieltä nimestä Toomas?

Ilmar?

Joel?

Joonas Aaron Antero?

Joonas Juhan?

Toomas:On ihan kiva, mutta Tomas minusta kivempi..myös Tuomas ois kiva!

Ilmar:Ihan kiva, mutta Ilmari parempi!!Jokos Iivar oli ehdotettujen listalla??

Joel:Aivan ihanan pehmoinen nimi..tosi kaunis!!

Joonas Aaron Antero:Oikein kiva!!

Joonas Juhan:Tuo Juhan ehkä hiukan hassu..Joonas Juhana ois parempi!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat