Vierailija

Samat kaksi tai korkeintaan kolme argumenttia pyörii vastauksena aina uudelleen ja uudelleen aloitetuissa samanlaisissa keskusteluissa. Perusteluita ei osata esittää. Jos joku osaa vielä vastata jotain näiden kahden vakioargumentin jälkeen turvautuu palstamamma vakiokamaan; paskaa, terapiaa, mielenterveyslääkkeitä, haista v*ttu, tai vaikkapa yksinkertaiset idiootit.

Missä pidetään tällaisia keskustelukursseja?

Kommentit (2)

Kun ei näe keskustelukumppania eikä tämän ilmeitä, tulee helposti väärinkäsityksiä. Mielipiteitä ei ehditä perustella, kun pitää vain äkkiä kommentoida. Ja nimettömänä on helppo laukoa kaikenlaista. Ei muisteta olla korrekteja. Kun kirjoittaja kokee itsensä uhatuksi saadessaan aggresiivisia kommentteja, hän vastaa samalla mitalla takaisin... Ja siinä taas ollaan.

Muistan itse, kuinka sain keskenmenon ja kysyin ystävällisesti palstalla, kuinka helppo on saada aika Kätilöopistolle. En tiennyt, että minun pitäisi mennä nimenomaan naistentautien polille, koska neuvolasta kehotettiin vain menemään Kätilöopistolle, jos vuoto pahenee. Palstalla sitten sainkin kuulla, olevani idiootti, joka VAATII SYNNYTYSSAIRAALAA ottamaan vastaan alkuviikkojen keskenmenon vuoksi. Se oli väärinkäsitys, mutta luonnollisesti loukkaannuin.

Tällaisia täällä tapahtuu päivittäin. Itse olen jo oppinut olemaan loukkaantumatta, mutta paljon se vei aikaa.

Luulen, että rekisteröityminen veisi osan tästä ongelmasta.

Vierailija:

Lainaus:

vakiokamaan; paskaa, terapiaa, mielenterveyslääkkeitä, haista v*ttu, tai vaikkapa yksinkertaiset idiootit.

Johtuu varmasti siitä, että palstalla ollessa ei opita ajattelemaan asioita itse - ei siis osata muodostaa mielipiteitä - ja jos joku teilaa ulkoa opetellut hienon fraasin vastaaja loukkaantuu niin, että hänen on pakko huudella näitä paskoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat