Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Kommentit (2)

Onneksi viimeinen päivä kotosalla starttasi nyt. Yö meni taas sen verran kehnomman puoleisesti että tyytyväinen olen ettei niitä ole enää kuin yksi tiedossa (ellei käynnistys venähdä). Monta kertaa yössä herää siihen että vaatii ponnistuksen kääntää kylkeä. Lonkkaan jomottaa ja häpyliitokseen jomottaa ja se on perin pirullinen vaiva. Vielä kun saadaan ah niin ihanan tönköt sormet mukaan niin ou jee!

Muuten mieli on kyllä korkealla. On se vaan henkisesti niin kova juttu saada se päivämäärä tietoon jolloin oikeasti alkaa tapahtumaan. Nyt yritän nauttia tämän päivän. Mennään kaverin kanssa itikseen vielä katselemaan isänpäivälahjaa ja nautitaan ajasta ilman lasta! Onneksi päiväsaikaan ei oikein hirveästi olekaan vaivoja, mitä nyt silloin tällöin supistaa.

Moni on puhunut että 11.11 olisi kiva syntymäpäivä. No joo ainakin helppo muistaa. Mulla on vaan hyvä ystävä silloin syntynyt niin ihan kiva jos saa oman syntymäpäivän. Ja varmasti saakin... Mulla on poika joka täyttää 14.11 5-vuotta eli aika lähelle saavat syntymäpäivän isoveikan kanssa. Poika on muuten syntynyt 14.11 kello 14.11 ja se oli musta aika hauska sattuma silloin :)

MERITÄHTÖSELLE lämpimät onnittelut pikkuisen tyttären syntymän johdosta :)

SIRKKULIINA ja HENNAJO...jep. Tavoitteena taas: treffit kättärillä :D joko tiedostaen tai tiedostamatta!!!!

Sinilainen ja masu 41+6 (huh mitkä viikot)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat