Seuraa 

Ajattelinpahan aloitella, kun en vielä huomannut pinoa. =)

Mies herätti mut aamulla, kun tänään mulla on labra aika muistaakseni 8:45. Onneksi tuo ei haitannut kun pojukin heräs siinä samalla.

Ja nyt koko labra lappu on kadonnut kuin tuhka tuuleen,

luulen että poika on ollut asialla.

Ulkona on vielä ihan hirmuisen pimeetä.

Koiran kanssa pitää kohta lähteä pissalenkille.

Onneksi mies vei sen oikein aikaisin ulos ja teki muut hätänsä.

Ihanaa kun poju istuu sohvalla ja juo maitoa.

Yleensä se on tässä häiritsemässä kirjoitustani.

Välillä vähän omaa rauhaakin, poju kun on semmoinen että se on kotona koko ajan mun kimpussa. Kaipa se on sitä lapsen ja äidin rakkautta.

Mutta nyt taidan mennä pukeitumaan, että päästään koiran kanssa ulos.

T: YoGiNoS

Sivut

Kommentit (23)

Mukava kuulla, Olivia & Kathy, että täällä on samassa tilanteessa olevia piinailijoit + luomukierron käynnistelijöitä :) Olin Bodypumpissa äsken ja tuli jo matkalla paha olo, joka matkui koko pumpin ja edelleen. Eli käynnistysyökötykset tais tulla takaisin, vaikka huokaisin jo tänään helpotuksesta et vielä ei oo näkynyt... Mulla pitäis alkaa kuukautiset ensi su tai ma, joten pitää vaan odotella. En tiedä, onko plussaaminen ja käynnistysöklötykset toisensa poissulkevia... toivottavasti ei :)

Mä oon tosi huono vastaamaan galluppeihin, kun unohdan aina luku-urakan keskellä. Tässä jossain kyseltiin tietokoneista. Meillä on yksi kone tällä hetkellä, kun toinen hajosi tossa keväällä. Mun koneella kukkuminen on tän palstailun myötä huimasti noussut... tänään piti oikeen sopia miehen kanssa omat ajat :)

Nyt pitää vielä tehdä vähän päivältä jääneitä töitä... ennen kun katon " kylmäverisesti sinun" ysiltä. Onko muuten joku muu katsonut? Aika hyvä, vaikka välillä aikas jännä ja raakakin.

Mukavaa illanjatkoa ja plussasäteitä kaikille meille!!!

Labrassa tuli käytyä ja testit tehtyä.

Huomenna vasta luultavasti pääsen terojen kimppuun, kun verikokeet on vasta huomenna valmiit.

No odotus yleensä palkitaan. (en kyllä tiedä tästä tapuksesta)

Ihmeen nätisti pojukin oli koko ajan siellä labrassa.

Meinas se ruveta huutamaan siellä, mutta onneksi totteli (kerrankin) kun kielsin. =)

Samalla käytettiin koiraa lenkillä, kun tultiin kotiin.

Nyt ei onneksi tarvitse vähään aikaan tehdä oikeestaan paljoa mitään.

Poitsu nukahti vaunuihin lenkillä, mutta heräs heti kun tultiin kotiin.

saa nähdä vieläkö saan sen kunnon päikkäreille. (toivottavasti)

GALLUPPIA hieman:

Onko teillä yksi vai useampi tietokone?

Meillä on kaksi toinen on makkarissa ja toinen olkkarissa.

Makkarissa oleva on vähemmän käytetty, siis eli sitä ei yleensä käytetä, kun olkkarissa ollaan enemmän.

(kaipa ymmärsitte)

[color=red]Kaikille kanssa sisarilleni oikein paljon plussa säteitä ja raskautuneille vielä kerran oikein paljon onnea .

Sisältö jatkuu mainoksen alla

[color=RoyalBlue1]Kuopus nukahti päikkäreille ja esikoinen puuhaa jotain ovi kiinni omassa huoneessaan, joten en viitsi mennä häiritsemään sinne, jos vaikka onkin mennyt pötköttelemään sänkyyn tms... *yrittää naputtaa hissukseen kirjaimia ruudulle*

TAELSA -toivotaan että tentti menis läpi! Mitäs alaa opiskelitkaan, kun ei just nyt leikkaa, että onko siitä ollut puhetta..?! Ja sitä plussaonnea sinnekin! Monillahan raskaus on alkanut sillei, että just kun pitäs mennä tutkimuksiin tai hoitoihin tai johonkin niin ei tarttekaan.. Toivotaan että tämä käänteistaktiikka VIIMEISTÄÄN saisi teillekin sen plussauutisen eli jos sinne gynelle olet lähikuukausina menossa. Mutta peukut on pystyssä että alkais tapahtua jo ennemmin!! bdbdbdbd

VILLISEEPRA -tervetuloa mukaan taustalta! minähän taisin kuulua alunperin niihin joulukuun aloittelijoihin, kunnes hilattiin se marraskuun loppuun ja sitten se alkoi olla NIIIN lähellä, että KÄÄÄÄÄÄÄÄK! Ja näin taas yksi varaslähtö kirjattu tähän porukkaan! ;D Eikä täällä pyöriminen ainakaan auttanut asiaa.. Mutta poiskaan ei voinut olla! Että sillä lailla... Eli musta ei ole ainakaan sulle neuvomaan, miten sitä malttais mielensä.. ;D Aiemmin ei ollu mitään ongelmia, mutta nyt tosiaan, kun NÄIN lähelle päästiin (yksi kierto kun oli jäljellä), niin kummasti se alkoi poltella mielessä...

Kivasti onkin väki käynyt esittäytymässä tuonne pinoon, kiva kiva :) Loputkin sinne vaan!

Nyt aukesi joku ovi tuolla, täytyy mennä katsomaan kuka siellä kaipailee.. ;)

[color=CD5555]Täällä yksi töistä aikaisin karannut, ihanaa ku oli vaan 7 tunnin päivä ;) ja arskakin paistaa, kivaa!!!

Ja pääsee kerrankin tänne koneelle aikaisemmin kuin yöllä. Pitää olla vaan vikkelä ja kirjoittaa ennenku mies tulee kotiin ;)

Jep, jep,

Jedelede taas ollu palstaterrorina tänään :) ja tsemppiä vaan tuleviin piinaviikkoihin..ah sitä ihanuutta ;)

Anu82, Anny1, Olivia80, toivotaan kaikki yhdessä ettei aunt Flow meitä löydä... sekoitetaan tieviitat ym. perinteistä ;)

Anny1:lle sen verran et samat oireet täällä eli eka luomukierto oli ihan huikeen kivulias, olin kans aikas ihmeissäni ja epäilin jo että olis onnistanut mutta ei, oma kehohan se vaan opetteli toimimaan. Nyt sit ollu aikas rauhallinen toiminta, välillä vähän nippaillut mut muuten ei muuta. Tänään kyllä vähän särkenyt rintarauhasta (vissiiin), mulla kun ei rinnat kipeydy koskaan niin en osaa määritellä miten se on kipee, vähän niinkus lihakseen pistää. Yleensä olen lukenut että rinnat ovat arat..no eipä ainakaan nämä minun ;) Mut saas nähdä, vähän suunnittelin että perjantaina voisin testata jos se täti ei ole saapunut, vapaa päivän kunniaksi hankin siivousvimman ;)Pakko saada tehdä yksi testi kun en ole eläissäni yhtään tehnyt.. kädet syyhyy :)

Tealsa, toivotaan että plussa tulee eikä tarvis niihin tutkimuksiin lähteä!!! Tsemppiä... kyllä se siitä :)

Villi seepralle en kyllä keksi kanskaan mitään... pikkujouluja juhlit hyvällä omalla tunnolla :)

Niin joo ja Riika.. tervetuloa etelään.. siis jos joudutte muuttamaan.. vai oletteko ihan tänne Helsinki akselille tulossa jos... :) Mä kävin kesällä moikka entistä koulukaveria Oulussa, ihan kiva kaupunki, no en kyllä nähnyt paljoa mut vaikutti mukavalle ;)

Joo nyt kyllä en keksi muuta joten pitänee mennä vaatteet viikkaa..

Iltaan,

Kathy [color=pink][size=6]♥

[color=blue]Jadelede----> Kyselit mitä alaa opiskelen. Noo, mä oon työvoimapoliittisella kurssilla ja tarkoitus olis hankkia tietokoneen käyttäjän AB-kortti. Saas nähdä kuinka eukon käy.

Kävin tossa hakemassa ukon töistä kotiin kun raukka oli taasen ollut ihmisten kiusattavana. Siskokin täyttää huomenna vuosia ja kävin avittamassa kakun teossa. Lahja on ostettu jo kuukausi sitten ja kortin väsäsin eilen illalla. Tämmöstä rauhallista perheiltaa vietetään eli mies vahtaa töllöö ja rouva istuu koneella (pitäisköhän tääkin aika viettää vällyjen alla, että tulis tulosta?!?)

Ed. lauseesta rohkaistuna taidan mennä tekeen yllätyshyökkäyksen tonne sohvaperunan suuntaan ja lopetan raporttini tähän. Kettu kuittaa...

-Taelsa-[/color]

[color=red]Hei vaan kaikille! En sitten millään kerennyt viikonloppuna pinoilemaan, kävin kyllä lukemassa jutut. Ja eilenkin oli hoppupäivä. Tänään vietän vapaapäivää koulusta kun eilen oli eka tentti. Vähän hirvittää joudunko uusimaan kun on outoa ettei ihminen ymmärrä lukemaansa kun on niin pirun kiire olevinaan... anyway. Täällä taasen!

Listaemolle onnea yrityksen aloittamisesta!

Sofille plussa onnea roppa kaupalla!

Hippi-hiirelle ja Tuulialle pahoittelut tädistä!

Sekä plussaonnea sitä tarvitseville!!!

Vihdosta viimein se ämmän ketale ymmärsi lähteä pois meiltä. Tylsää seuraa kun on. Nyt vaan vierailun jälkeen on ollut vähän " outoa" nipistelyä vatsassa pari päivää. Vaikka ei olla vielä edes " ehditty" puputtaan. Hassua!

Ajattelin miehen kanssa pitää tällä viikolla keskustelu hetken kun pari asiaa vaivaa mieltäni. Jos siitä vaikka sais jotain irti ; )

G1: Mulla itellä olis toiveissa tyttö, mutta kumpi vaan kävisi. On pojatkin ihania (ainakin mun kummipoika).

G2: Meillä on ainoastaan yksi tietsikka kotona, josta välillä on enemmän haittaa kuin hyötyä. Tuo mies sattuu liian usein jämähtämään tän koneen äärelle ja sit tässä menee koko ilta...

Tän kierron ajattelin odottaa ennenkuin meen gynen juttusille jos mitään radikaalia ei tapahdu. Alkaa pikkuhiljaa huolestuttaan...

Jeps, mutta eipä täll erä taasen muuta. Ja muuten meillä päin paistaa AURINKO!!! Ja eikun pihalle!

-Taelsa-[/color]

... täällä myös yksi! Unohtui jo osan nikit, joten en sitten mainitse ketään, niin ei jää kukaan yksin paitsioon =) Kirjoitelkaa ihmeessä teidän tuntemuksia/kokemuksia. Minua ainakin kiinnostaa, miten muilla luomualoittelijoilla menee.

Mulla on toinen luomukierto meneillään, nyt kp 24/27. Kaikenlaisia vatsaoireita on ollut, ja minä myös testailin ekojen menkkojen jälkeen, kun olivat niin niukat ja lyhyet. Ja kun en ollut raskaustestejä koskaan tehnyt, se oli vähän sellainen " harjoitustesti" , heh. Kahden ikkunan lumous kesti sen muutaman minuutin, kunnes taas palasin tavallisten maa-asukkien joukkoon =)

Meillä on tarkoitus aloittaa vasta ensi kierrossa yritys, joten vielä ei ole varsinaisia piinaviikkoja. As if! Ollaan käytetty tuota kyseenalaista ehkäisymenetelmää, eli keskeytettyä yhdyntää, joten taas olen ryhtynyt linjalle " jos ehkä sittenkin mahdollisesti sattumalta kenties voisin olla vaikka raskaana" .

Olen varmaan jo viikon ylitulkinnut kaikkia pieniä ja suuriakin oireita: pahoinvointia, alavatsavihlontaa, rintojen pistelyä ja oisko nuo nännitkin jotenkin erinäköiset kuin ennen? Molemmat suhtaudutaan miehen kanssa meikäläisen spekulointeihin suurella hilpeydellä, joten tällä hetkellä tämä kuumeilu on eri hauska suola parisuhteeseen! =) =) Nyt kyllä hirvittää, että mitä se minun oikea piinailu tulee olemaan...

Oviksen perusteella laskeskelin (siis niiden tuntemustulkintojen perusteella), että kierto lyhenisi entisestään ja että täti tulisi huomenna kylään. Viimeistään lauantaina, kun on 27 päivää täynnä. Yrityskiertoa varten olen jo lähtötelineissä, joten voisiko joku neuvoa sen tantan tänne!!!

Gallupiin, että meillä on kotona enää tämä yksi tietsikka. Kiinteä malli heivattiin ulos, kun vei niin paljon tilaa.

Voi hitsi. Nyt unohdin muut jutut, mitä piti kommentoida. Innostuin näköjään TAAS kertomaan omasta luomukierron aloittamisesta... mutta tällä kertaa jätin limakertauksen pois, hih!

Nyt täytyy lopettaa, että ehtii vielä lukaista esittelypinoakin. Plussapaistetta kaikille säteileville syyssisarille!

kiva kuulla, että joku muukin yrittää samaa " taktiikkaa" .. ;) Toivotaan, että onnistais! ;) Vaikka kyllä se toinenkin vaihtoehto kelpaa, ei sillä.. :D Mutta ainahan saa toivoa ja yrittää... *hih* Mä veikkaan, että pari kiertoa max on mulla sellanen, että sit on jo " pakko" alkaa varmistella.. Tai sit on sorruttava ovistesteihin tai jotain... *nyt se alkaa, voi eiiiiii* No, katotaan ensin tämä kierto ja mietitään sitten taas uudestaan. TOIVON ettei tartteis miettiä, mutta sen verran pessimisti olen, etten kovin vakuuttunut ole, että tällä kertaa onnistaisi.. No, ei heitetä kirvestä kaivoon, niinkuin olen monelle monesti itse toivottanut! ;) Aika tarkkaan 2viikkoa tätä piinaa jäljellä.................... ;D

Voi että mikä päivä..

Sain miehen kanssa puoliltapäivin sellasen riidan pystyyn,että.. Sinänsä periaatteessa pienestä jutusta, mutta tiedättekös kun kumpikin viljelee väliin sitä AINA sanaa niin suuutaan vaan enemmän! Välillä mietin et hullu täytyy olla ku tollasen kanssa meinaa vielä lisää muksuja.. Tosiasiassa tuo meidän isi on kyllä paras isi mitä lähipiiristä löytyy.. *miettii tunnontuskissa*

Piti tuota pikkusiskoa kuulema tässä nukuttaa samalla, mutta tuo vain hymyilee nätisti tutin takaa hih,suloinen! =)

nyt siirryn viimeistelemään tuota ruokaa.. juu tosiaan meni hyvin myöhäiseksi, kun oltiin kaupungilla isievakossa..*häpeää, paljon..*

annattehan anteeksi....

[color=blue] Anny & Kathy, teillä molemmilla vissiin 2. pilleritön kierto menossa? Mulla siis ainakin, ja tosiaan olin ihan varma jo viime kierrossa, että oisin raskaana, sillä mun ei koskaan koske mahaan, ei koskaan juurikaan menkkakipuja, ja sit yhtäkkiä viime kierrossa oli vatsakipuja (pahojakin!) vähän väliä - mutta kuten saattoi fiksummat jo arvella, niitä " luomun" käynnistymiskipujahan ne vaan olivat. Tässä kierrossa ei tuntemuksen tuntemusta missään puolella vatsaa, mikä kyllä ihan mukavaa. Toivon vaan kovasti, että tärppäis!! Vaikka ei se nyt kauheeta ois vaikkei vielä tässä kierrossa... mutta seuraavassa sit viimeestään :) ai kauheeta, kun oon malttamaton.

Kiitoksia sulle, hyvä että pidät kirjoitus tyylistäni.

Koitan jatkaa samaan malliin. (luulisin ainakin)

Huomenna saan testien tulokset ja eikun huomenna Teroilemaan. =D

[color=navy]Poju ei ole tänään nukkunut kuin yhdet päikkärit ja todella lyhyet.

Koitin saada sen kunnon päikkäreille, mutta eihän siitä mitään tullut.

itse kyllä meinasin nukahtaa sänkyyni.

Nyt on taas semmoinen fiilis ettei oo mitään tekemistä, vaikka ainahan meillä olis tekemistä.

Mutta kun jotenkaan nyt ei kotityöt kiinnosta pätkääkään ja ulos ei viitsi lähteä kun siellä on sateinen ilma.

Nyt mä jaarittelen kaikenmaailman omia juttujani, kaipa se on mentävä vaikka pojan kanssa leikkimään, vaikka se tuolla niin kiltisti itsekseen leikkii leluillaan.

Lopetan tän nyt tähän. =)

Tuntuu nää mun kirjoittelut painottuvan koulupäiviin...ihan kun ei olis muutakaan tekemistä.

Viikonloppu sujui ihanasti, kun pikkusisko oli hoidossa. Äiti sai välillä omaa aikaa, kun poju leikki tätinsä kanssa. Muutenkin omaan napaan kuuluu aikas tylsää. Laskujen mukaan täti tulee huomenna. Ja varmaan tuleekin, koska ei ole yhtään raukausolo.

Tuohon galluppiin, että yksi ehjä kone ja yksi rikkinäinen löytyy kotoa.

Täällä alkoi varsinainen kp 1, kun eilinen tiputtelu vasta varoitteli tädistä, eli siis tänään täti rysäytti kunnolla meille. Mutta jotain positiivista on tapahtunut, vaikkei tärpännytkään, terojen ansiosta tuo tiputteluvuoto on hiipunut viikosta yhteen päivään. Ensi kerralla sitä ei ehkä enää olekaan. :D Tai no toivottavasti koko tätiä ei näy. Hei, ja kiitos Pyry ja muut voimahaleista, tulivat tarpeeseen!

Pari muutakin oli aloittamassa tätä uutta kiertoa minun kanssani aikalailla yhtäaikaa... Taisi olla ainakin Taelsa, joka oli kierron alkupuolella menossa. Odotellaan nyt siis vaan niiden pupuilupäivien aloittamista ja kerätään voimia parin viikon päästä tulevaan piinailuun. Nyt keskityn vain opinnäytetyön viimeistelyyn, kun se ensi viikolla palautetaan ja loppukuusta esitetään. Nyt on jotain niin jännittävää ajateltavaa tuon vauvapuuhan lisäksi, että ehkä tämä kierto on helpompi kuin aiemmat piinailujen suhteen. (Toivossa on hyvä elää...) Ja nyt erityisesti toivon että tärppää, koska joulukuussa menen Egyptiin ja olisi mukava jos miehestä olisi " palanen" mukana matkassa. ;)

Se siitä omasta navasta... Mutta gallupeihin vielä: kaksi konetta on meillä, kannettava ja tuo perinteinen. Ei tarvi miehen kans tapella, kun molemmat joutuu paljon koulujuttuja koneella tekemään. Ja poika olisi meillä toiveissa, vaikka tytölle olisi kyllä jo nimi valmiina. ;) Mutta molemmat meille kyllä käy, kun joku tähänkin parisuhteeseen saataisiin lisäksi.

Voimaa teille lisäkseni tädin vierailun uhriksi joutuneille ja tsemppiä piinailijoille. Plussatuulia!!!

ei voi olla totta, olen siivonnut puolesta päivästä asti ja vieläkin on kesken! Taidan olla hieman HIDAS :) No olen toki välillä käynyt tänne kurkkimassa :)

Kathy, voipi olla että työtä löytyisi parhaiten ihan siitä vantaa-espoo-hki alueelta, joten nähtäväksi jää minne päädymme (jos siis täältä lähtemään joudumme). Yksi kiinnostuksen kohde on myös turun seutu, mies kun on kova TPS fani (ihme jätkä :) Alunperin olemme molemmat keski-pohjanmaalta ja tietenkin toivoisin, että voisin vielä joskus kotikaupunkiini muuttaa, mutta ei sieltä taida työpaikkaa ainakaan molemmille löytyä :( Surkeeta noiden muuttotappiokuntien tilanne.

No joo, nyt vielä matot kantamaan sisälle ja lakanat sänkyyn. En kyllä jaksa enää lähteä niitä pikkujouluvaatteita ostamaan ja kuntoiluahan tässä on tullut jo ihan tarpeeksi :)

palailen vielä ;).. MOiiii!

Ihanaa kun aurinko paistoi, sillä on kyllä mieletön vaikutus omaan mielialaan.

Villiseepra: Niin samoja mietteitä täälläkin. Tammikuussa olen palaamassa 1,5 vuoden jälkeen töihin ja mietin, että varmaan tulee sanomista jos olen siinä vaiheessa jo raskaana. Yritämme ja toivon kuitenkin raskautuvani ennen töihin paluuta. Mutta mielestäni on kiva käydä töissä ennen pikkukakkosta, mutta toivottavasti ei kovin pitkäksi aikaa.

Täällä menossa kp 26/28, ei kyllä mitään tuntemuksia missään. Miehelle kun sanoin, että arvaa jos oisin raskaana niin siihen se sanoi, että tuskin olet. Siis ettei usko että noin vähällä yrittämisellä olen. No ehkä näin on kun EI TUNNU missään!!

Yoginos: Meillä myös oikein mini päikkärit menossa nykyään, joten ei oikein omaa rauhaa ole. Aika lailla tuo on kiinni minussa koko ajan. No ihanaahan se on kun kohta olen päivät pitkät töissä ikävöimässä pikkuistani :)

Mukavaa iltaa kaikille!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat