Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihan aluksi: Paljon onnea:)

Miksi ihmeessä pitäisi mennä matalalla profiililla naimisiin? Onko siinä muka jotain hävettävää että menee vasta vanhempana naimisiin? Ei tietenkään! Ole ylpeä itsestäsi ja siitä, että menet naimisiin! Kanna itsesi ja hääpukusi leuka pystyssä ja iloitse ihanasta päivästäsi ja elämänvaiheestasi. Vaihda sukunimi jos siltä tuntuu, älä sitä ajattele mitä muut siitä ajattelevat (eikö yksi vanhenemisen plussapuolista ole juuri se, ettei enää tarvi ajatella mitä mieltä muut ovat omista valinnoista?).

OLE YLPEÄ ITSESTÄSI JA NAUTI ELÄMÄSTÄ! Olet varmasti aivan upea nainen ja morsian " vaikka" oletkin jo yli 35 vuotta, näytä se muillekin:)

Siskoni meni naimisiin tuon ikäisenä (ensimmäistä kertaa) ja otti miehensä sukunimen. Häätkin olivat ihan kohtuu suuret ja aika perinteiset.

Ystäväni vastaavassa tilanteessa meni maistraatissa naimisiin ja piti oman nimensä ja hääjuhla vietettiin vasta kuukausien päästä erittäin epävirallisesti.

Kumpikaan tapa ei aiheuttanut mitään kummastelua ja molemmat olivat tosi hauskoja juhlia!

Jos joku sanoo, että menee kypsemmällä iällä naimisiin, ajattelisin että ikää on 50 +

Mielestäni 35-vuotias ei ole edes vielä kypsässä iässä, nykypuitteissa jo lähes normaalissa " naimaiässä" . Itse olen mennyt naimisiin 26-vuotiaana ja viime aikoina olen kuullut aika monta päivittelyä, ettäootpa nuorena mennyt.

Siispä vietä mieleisesi häät, vaihda nimeä jos niin tahdot. Ei siinä mitään noloa ole!

" 9 vastaa: ei vaan yleensä on naiivia ajatella, että ihminen voisi elää yhteiskunnassamme välittämättä mitä muut ajattelevat. Kyllä jokiainen välittää."

Naiivia?

Käy lähellä kuolemaa, niin tiedät, mitä merkitystä muiden ajatuksilla omaan elämääsi on -ei mitään!

Ketä varten täällä eletään? Jos ajattelee muiden mielipiteitä ja toimii niiden mukaan, valuu elämä hukkaan. Ja tässähän puhutaan nyt vain ihan harmittomista asioista, kuten häiden järjestämisestä ja nimenmuutoksesta. Ei ole kyse itsekkyydestä tai muiden ihmisten loukkaamisesta.

Tiedän, että monet katsovat valintojani nenänvartta pitkin. Olen kai sitten naiivi mielestäsi, mutta en välitä muiden mielipiteistä. Elän kuin tahdon ja muut juorutkoot jos juoruavat.

7

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat