Seuraa 

Sivut

Kommentit (23)

Aika hyvältä kuulostaa sun haalea viivasi (kokemusta ei kyllä oo)!

On nää piinapäivät kauheeta kärvistelyä, varsinkin kun pääsee näinkin pitkälle ku yleensä mullakin on tuhru alkanut melkein paria päivää aikasemmin. No toivotaan ettei täti yllätä meitä!!!

Äsken ruokaa syödessä oli tulevinaan huono ja etova olo ja hajut kävi nenään...justjoo. Uskon vasta kun todeksi näytetään mutta kuumeilijan perusvaatimukseen kait kuuluukin oireuden keksiminen yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ensiksi tervetuloa Lootuskalle. Katsoin toivottua la:si ja se on sama kuin mulla vaikka mulla on hieman eri kiertopäivä menossa (???) eli mulla kp27/28-30. Isänpäivänä ajattelin ensin testata mutta jospa sitä huomenna yhden testin tuhlaisi...

Mulle isäntä on luvannut puoliksi tosissaan kaksi testiä per kierto esikoisen kanssa kun karkas vähän " mopo käsistä" . En tiedä miksi se testi polttelee NIIIIN kovasti kun ei mulla ainakaan mitään oireita ole.

Jospa sitä testaisi huomenna ja sitten isänpäivänä. Jos mulla ei ole ongelmia niin kyllä mä äkkiä niintä pystyn kehittämään =)

Silmuko sitä mietti ovis testien hankkimista? Mä olen kanssa miettinyt että jos elolintusista tipun niin ovistestit peliin. Osaakos kukaan kertoa mistä niitä voisi tilailla? Paljonko maksaa ja monta testiä per paketti?

Mutta pois minusta että kakkosta mitenkään hampaat irvessä olen hankkimassa ;) isäntää välillä huvittaa tää mun hosuminen...

Töihin lähtöä pitää alkaa suunnittelemaan joten päivän jatkoja kaikille :)

Ihan aluks tervetuloa Lootuska mukaan jengiin!

Täällä hiljaista piinaviikkoa vietellään, lehtimyyjä tosin äsken häiritsi. Mun pitäis " opiskella omaehtoisesti" , kirjotella sitä sun tätä ja käydä proffaa moikkaamassa, mutta täällähän mä roikuskelen... :) Mä oon kaikkea muuta kuin loistava tässä itseohjautuvuudessa, mitä opintoihin tulee. Vauvasivuille kyllä ohjaudun kuin raketti!

En tiedä, kai sitä tosiaan pitäis isänpäivänä uskaltaa testata, ellei tätöskä työnnä pitkää nenäänsä meidän oven raosta sitä ennen. Kp 23/28, ei mitään oireita lukuunottamatta kahta pikkunäppyä leuassa, mulla ei yleensä oo niitä.

Mitä, mitä luinkaan eilisestä pinosta... Vauvaksi, äläpäs yhtään sysäile " meidän päivän" plussautumisvastuuta mulle... ;) Yhtä hyvin se voit olla sä, ja toivottavasti ootkin! Tai me molemmat!

Mulla vähän haittaa se, etten yhtään ollut perillä oviksesta tällä toisellakaan luomukierrolla. Olen jo luvannut itselleni, et jos musta tuleekin toivotun Elolintusen emo, niin ostan niitä ovistikkuja...

Näin tänään, haluan lukea plussauutisia ja muitakin kuulumisia, joten naputelkaas, Heinikset, kun ehditte! :)

Tässä plussia, otetaan koppi![color=blue]+++++++++++++++++++++++++++++++++[/color]

Oli niin tutunoloista tämä teidän keskustelunne, niin pitää esittäytyä & kommentoida...

Olen tuolta haahupuolelta, kun elokuussa oli km (rv9+4 kaavittiin). Onneksi on jo yksi lapsi vm.2003, mutta onhan tässä ehtinyt kuumeilla toista jo huhtikuusta...Olen ollut havaitsevinani ovulaatio-oireita km:n jälkeen (2 kiertoa ollut), mutta molemmilla kerroilla ovulaatiotestiin ei ole tullut kunnon viivaa: tämän takia suosittelen ovistestejä, kun ei ne oireet välttämättä kerro kaikkea (mulla siis nousi lämpökin ja oli limat yms).

Mä tilasin testejä www.kotitestit.com - siellä on myynnissä Aconin testejä (ovis+r-testit). Ne on halpoja ja kun ovat liuskatestejä, ne voi puolittaa saksilla. Tosin Aconin raskaustestejä en enää aio hankkia, vaikka sainkin km-raskaudessa ekan haamun jo 10 päivää ovulaatiosta (tästä joku taisi täällä kysellä). Mutta toi Acon on niin herkkä testi, että se saa helposti aikaan ns. väärän haamun.

Mutta siis, nyt on pp8 (eli oviksesta 8 päivää) ja kp:n mukaan laskettuna about kp22/28 (oletan tän, koska aiemmat kierrot olleet mitä sattuu ja nyt sain lääkettä tähän). Pientä jomottelua alavatsalla on, samoin rinnat hivenen arat ja ihan kuin olisi ollut välillä etova olo. MUTTA, nää voi johtua niin menkoista kuin lugesteronistakin, joten vielä ei auta haaveilla mistään plussista. Viikon päästä jos testais, jos on vielä ajankohtaista.

Katsellaan, mitä tuleman pitää. Terkkuja kaikille,

KK

Täällä jännätään vasta kp 19/27-28, joten viikon verran vielä odottelen, jos ei menkkoja näy, niin sit testaamaan. Yritän pitää jalat maassa, jotta ei mahdollisen pettymyksen sattuessa tippuis liian korkealta... mutta niin kovasti toivotaan pikkukakkosta, että voi voi sitä hetkeä, jos ei vielä sittenkään tärppää. Nyt esikoinen on kuumeessa ja kotosalla häntä hoitelen. Plussahaleja kaikille meille! =)

PLUSSASIN VIIKONLOPPUNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IHANAA!!!!!!

ONNEA KAIKILLE MUILLEKIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Ja tervetuloa mukaan Lootuskalle!

Täällä yksi isänpäivänä testaaja, ja kp nyt 22/26-27. Rintoja " kiristelee" ja alavatsaakin nipistää vähän väliä. Tosin alaselkä tuntuu hieman kipeältä, ja se taas yleensä ainakin mun kohdalla tarkottaa menkkoja, mut katsotaan nyt.. vielä pitäis muutama päivä jaksaa. Kun ei ole kuin se yksi testi kaapissa, ja toista en aio ostaa, niin on pakko jaksaa oottaa sinne sunnuntaille. Olis se vaan niin ihanaa saada kesävauva!

Välillä mulle tulee tunne, et oon raskaana, ja sit taas kohta iskee masennusmieliala, et täti porhaltaa kuiteski. Kun alkaa olla tuota yritystä jo sen verran pitkään takana, ni ei oikeen jaksa enää uskoa ennen ku raskaustestissä näkyy ne kaks viivaa.

Eipä tässä sitten muuta kuin että paljon plussia meille sirkoille!!

Hirveästi onnea plussanneille!! Ja etköhän sä kounokas raskaana ole, haamukin kun on plussa :)

Ja ainakin yhtä hirveästi pahoitteluja niille, jotka täti on päässyt yllättämään *halaus*

Joku (en nyt muista kuka) nosteli hattua sellaisille, jotka on vuodenkin yrittänyt. Ymmärrän kyllä tunteesi, been there....

Omalta kohdaltani voin kertoa, että niihin pettymyksiin turtuu aika tehokkaasti. Minä ainakin olen turtunut... Eipä tässä enää paljoa jaksa näillä vauva-asioilla höyrytä, eikä toiveita kamalasti elätellä, kun ehkäisyn lopettamisesta on jo 1v4kk. Alkuun oli aivan kamala paikka kun menkat alkoi tai testi näytti negaa, sitä oli odotukset niin korkealla. Nyt oikeastaan enemmän odotan niitä menkkoja, kuin sitä, että ne ei alkaiskaan. Pitkästä aikaa nyt pinouduinkin, aika vähiin on tää palstailu jäänyt, lähinnä taustalla olen käynyt lueskelemassa ja joskus kirjoitellut jotain.

Toivottavasti pian alkaisi tulla tulosta, ensi kesänä täytän jo 30v ja haluaisin kuitenkin lapsia suht nuorella iällä. Jos olisin nykyisen mieheni löytänyt aikaisemmin, niin luultavasti olisin halunnut lapsen jo vuosia sitten. Mutta eipä sitä jokaisen vastaantulevan kaksilahkeisen kanssa voi noin isoa sitoumusta edes ajatella.

Mulla olis vielä 5 päivää odoteltavana (kp24/28), toivotaan että täti eksyy matkalle :)

Heippa kaikille, kiva kun on uusia mukana noin monia. Ja olihan siellä heti plussaakin joukossa, tai ainakin haamuja.

Sulavasti omaan napaan: Itse kärvistelen täällä kp31/28-29, ja kolme haamua tehty kp 29,30 ja 31. Eli siis sunnuntaina, maanantaina ja tänään viimeksi sain apteekin omalla haalean viivan, mutta kyllä melkomoisen haalean. Eikä ainakaan vielä ole mitenkään vahvistunut, ehkä jopa päinvastoin.

Mikään testeistä ei ole kylläkään ole ollut aamupissaa eikä edes kovin kauan rakossa ollutta, kun en ole malttanut...joo-o, hätähousu.

Mutta ehkä se sitten sitä on?

Mitään oireita ei ole, viikonloppuna hiukan yökötti mutta nyt ei yhtään. Vähän hirvittää tuo jossain tuolla edellä mainittu tilanne, siis että olisi hedelmöitynyt mutta ei kiinnittynyt ja nyt sitten matkalla ulos. Menkkoja ei siis näy...

Tai sitten jos siellä on vaikka tuulimuna tai jotain. Ota tästä nyt sitten selvää..?

Voimia tädin kiusaamille. Kyllä se siitä!

kuonokas

Ja paljon tsemppiä piinaileville. Itsekin haahuilen kuume ja odotuspuolen väliä, kun ei vielä ole tuonne odotuspuolelle niin päässyt " sisään" . Itsehän plussasin jo viikko sitten olikohan kp23/26 ja nyt siis on menossa vasta rv 4+1 (tai 4+3 kierron pituuden mukaan) ja Aconilla minäkin ekat testit tein. Pari päivää ekasta haamusta oli plussa jo vahvistunut. Nämä tiedot siis ihan niitä varten, jotka pähkäilevät noilla Aconeilla testailua:)

että testaan isänpäivänä,olenhan silloin jo kp 24/28 eli neljän päivän päässä menkkojen virallisesta alkamispäivästä ja ovulaatiostakin tulee tuolloin 9-10 päivää.

Ja neljännellä viikollahan se möykky on periaatteessa kohtuun jo jotenkuten kiinnittynyt.Mutta en malta odottaa,on niin sellainen olo että raskaana ollaan.

Tulen sitten ensiviikolla itkien kertomaan jos näin ei olekkaan.

Halauksia tädin yllättämille!

Acon reagoi tosi pieneen määrään hcg:tä (10 yksikköä, kun useimmissa on 25/40). Se rekisteröi siis jo vaikka kiinnittymisyritykset. Liki puolet raskauksistahan päättyy km:oon ja usein ennen kuin nainen edes tietää sitä. Siinä mielessä Acon voi antaa väärän plussan, että viiva ei esim. koskaan vahvene ja näkyy vain päivän pari haamuna. Mieluummin ainakin itse toteaisin, että menkat on kaksi päivää myöhässä, kun olisin havainnut haamun, joka häipyy pois...

Mutta tosiaan, ennen menkkojen alkamista voi jo testata! Jos siis haluaa ottaa riskin, että iloitsee turhaan haamusta, joka olikin vain kiinnittymisyritys.

Jokohan oli riittävän tarkka selitys (itsekään en ole täysin perehtynyt aiheeseen, mutta tältä palstalta voi lukea monista tällaisista kokemuksista).

Eli täällä kp 19/27-28 ja äsken alkoi menkkamainen juilinta alaselässä?? Voiko kiinnittyminen aiheuttaa tuollaista? Tietääkö kukaan? Oviksesta 5 päivää..

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat