Seuraa 

Onko kenelläkään? Voitko suositella?

Harkitsen tällaisen hankkimista vajaa 3-vuotiaalle joululahjaksi.

Kommentit (8)

Minusta laite on vaikeakäyttöinen, koodien kanssa temppuilu omalle DVD- laitteelle säädettäessä kysyy hermoja! Me ostimme tytölle DVD kidsin viime jouluna, joka lojuu kaapissa lähes käyttämättömänä. Voisin mydä sen edullisesti, laita mailiosoite tähän, jos kiinnostaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

On kyllä ollut mieluinen lelu, tosin yhteen peliin kyllästyy aika nopeasti ja ne oppii helposti ulkoa. Meillä on eniten pelattu Franklin ja Babar-pelejä, niissä kun on jo enemmän haastetta.

Mieluummin sitä itsekin antaa lapsen pelata kyseistä peliä hetken, esim. kun itse laittaa ruokaa, kuin että laittaisi videot pyörimään ja lapsi niitä apaattisena katsoisi.

Suosittelen!

Mielenkiintoinen ketju näin joulun alla, joten nostanpa ylöspäin. Itsekin kaipaan ajatuksia tuosta DVD-Kids -systeemistä. Luin joulumainoksia ja yllätyin, kun laitteen suositus alkaa jo 2-vuotiaasta. Osaako sen ikäinen tehdä tuolla laitteella vielä mitään?

Itseäni kiinnostaisi ostaa joululahjaksi ko. vempain 2-vuotiaalle pojallemme, sillä meillä on pieni vauva ja varsinkin imetysaikoina olisi kiva, että poika pysyisi rauhassa hetken ja tekisi jotain " järkevää" . Olen itse yrittänyt välttää videoiden katselua muuten, mutta kovasti poika on koko ajan DVD-laitteen kimpussa. Ollut selkeän kiinnostunut kaikesta tekniikasta aina - tullut vanhempiinsa.

Voisiko joku kirjoittaa muutamalla rivillä, että minkälaisia helpommat pelit ovat? Mitä niissä tehdään? Itse kun em muista kuin Nintendon pelit lapsuudesta ja niitä ei kyllä noin pienet osanneet millään käyttää.

Suuri kiitos jo etukäteen!

Minäkin ajattelin, että tuo olisi parempi " ajanviete" kuin lastenohjelmat (tosin tv:tä poika katsoo muutenkin tosi vähän). Minkäs hintaisia nuo pelit muuten ovat?

käyttökokemuksia ei meillä ole, mutta kun viime vuonna laite tuli markkinoille, mielestäni se olisi ollut liian haasteellinen 2-vuotiaalle pojallemme. Mutta nyt kun pojalla on jo ikää melkein 3, uskoisin hänen siitä innostuvan.

Esim. meillä paikallinen lelukauppa on myynyt 17,90. Poika myös sai pelejä synttärilahjaksi. Meilläkin katsotaan videoita/tv:a tosi vähän, mutta tulee itselle parempi omatunto kun lapsi tekee sen ajan mukamas jotain " kehittävää" .

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat