Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Terve,

Hain eilen elämäni ensimmäiset pistoshormonit, Gonal-f 75 mg kp6 - kp9, eli pienillä annoksilla mennään. Lisäksi homma on tarkoitus hoitaa ihan kotiromantiikalla, ei inssiä tms.

Hain myös Pregnylin, mutta hämmästyi suuresti kun siihen ei tullut piikkiä mukaan. Eli olisiko minun pitänyt itse pyytää apteekista piikki? Vai mahtaisko gyneltä saada mukaansa, kun pe (kp10) käyn kuitenkin follikkeliultrassa, ja pe ilmeisesti Pregnyl on tarkoitus pistääkin.

Minkähänlaisella tykillä Pregnyl pistetään? Gonal oli todella helppo laittaa itse, kynän piikki oli niin ohut, melkein huomaamaton :)

Kommentit (3)

Sain kyllä hyvän opetuksen Gonalin pistämisestä, mutta Pregnylistä ei mitään. Epäilempä, että klinikalla etenevät marssijärjestyksessä, eli perjantaina ultra ja vasta silloin Pregnylin käyttöopetus. Jollen saa neuloja mukaan, käy apteekin kautta tie :)

Minä sain (julkisella puolella) piikkejä + ruiskuja vinon pinon paketissa gyneltä mukaan pistosten alkaessa ja Pregnyliin kävi samat piikit + ruiskut! Ei siis tarvinnut ostaa itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siis ostaa, ei maksa paljon mitään. Muista ruisku myös!

Sopiva neula jauheen ja liuottimen sekoittamiseen on esim. 22G ja pistämiseen pieni ja ohut 27G. Ihmettelen, ettei sulla ole ollut mitään pistosopetusta, jossa olisi noistakin kerrottu? Itse olen saanut klinikalta pistosneulat mukaan, mutta kerran olen ostanut apteekista kun en viitsinyt uudestaan lähteä klinikalle unohtuneita neuloja hakemaan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat