Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

..millainen on luonteesi? Kertokaa sitten miten osuu, jooko? ;)

Sivut

Kommentit (130)

Sinusta huokuu positiivisuutta ja iloa.. vaikka toisaalta syvällä sisimmässäsi suret sitä ettet ole saanut kaikkea mitä olisit halunnut saavuttaa tähän mennessä. Silti et jää piehtaroimaan siihen mitä et ole saanut, vaan keskityt niihin mitä olet saanut ja nautit niistä. Elämä on opettanut sinulle positiivisuutta, uutta näkökulmaa asioihin. Tykkäät matkustella ja tutustua uusiin paikkoihin, vaikkakin kaipaat jo jonkinlaista pysyvyyttä elämääsi. Jotakin tiettyä rutiinia, joka sitoisi sinut tiettyyn paikkaan pitemmäksi aikaa.

Vierailija:

Lainaus:

Olen 34-vuotias ja asun ulkomailla. Elämäni on hyvällä mallilla, elämä on oikeasti kivaa. Huomaan nykyään hymyileväni päivittäin, mikä on aika hyvin entiseltä valittajalta :-) Jotkut elämän haaveet jäänevät haaveiksi, perhettä tässä tarkoitan, mutta ehkä näin on tarkoitettukin.

t. Lunasol

Sinusta saan hieman ujon ja aran kuvan. Tulet kyllä toimeen ihmisten kanssa, mutta itseluottamuksesi ei ole kuitenkaan ihan huipussaan. Et ole täysin tyytyväinen elämääsi, jotain muutosta siihen kaipaat. Välillä tunnet itsesi yksinäiseksi ja mietiskelet elämääsi yksinään.. kauaa et kuitenkaan noissa murheen syövereissä ole, vaan " palaat takaisin tähän maailmaan" . Tällä hetkellä taitaa olla vähän alavireisyyttä, väsymystä ja harmautta..?

Vierailija:

Lainaus:

Olen 35-vuotias yh-äiti.Töissä kaupassa.Opiskelen oppisopimuksella.Mutta tättä menoa en valmistu koskaan.Ei ole ollut yhtään opiskelu intoa.Erosin miehestäni vuosi sitten.Olen tapailut yhtä miesttä 10 kk.Ja olen vähän hukkassa miesten suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

niin hyvin onnistuit kuvailemaan luonnettani. Meni itse asiassa aivan nappiin tuo luonnehdintasi.

Vierailija:

Lainaus:

Olet luonteeltasi kiltti ja rauhallinen, mutta suuttuessasi tulta ja tappuraa. Olet kovin luottavainen, välillä jopa liiaksi.Et oikein osaa pitää aina puoliasi, mikä olisi kuitenkin sinun tärkeää oppia.. Haluat uskoa ihmisistä hyvää vaikka tiedät että niin ei aina välttämättä ole. Vähän epävarma olet itsestäsi ja siitä mitä tulevaisuudelta haluaisit.

Vierailija:

Lainaus:

Olen parikymppinen, opiskelen ammattikoulussa (en ole täysin tyytyväinen ammattiin, johon opiskelen), asun vielä vanhempien luona. Seurustelen. Piakkoin muutto edessä.

-Hanna-Kaisa

Olet innostuva ja kaipaat kokoajan haastetta ja tietynlaista jännitettä elämääsi. Tiedät mitä haluat ja tahdot myös saavuttaa sen. Ajattelet positiivisesti asioista etkä masennu ihan pienestä. Löydät ne hyvät asiat huonommistakin jutuista. Lastesi kanssa olet enemmän tasavertainen kuin tiukka autoritäärinen vanhempi.

Vierailija:

Lainaus:

Olen naimisissa, lapsiakin on ihan riittävästi. Entinen työni oli tylsää, nyt etsiskelen uutta uraa, mutta ei ole löytynyt mitään sopivaa kohdalle. Monenlaisessa myllerryksessä olen ollut viime aikoina, ehkä se tästä selkenee! :)

terv. Fragli

Hei vaan, sulla on paljon samaa kuin mussa ;) Siis noi haaveet ja muut..

Olet luonnonläheinen ihminen ja nautit luonnossa kulkemisesta. Viihdyt ihmisten kanssa ja tulet heidän kanssa hyvin toimeen. Olet hyvin empaattinen ihminen ja nautit saadessasi auttaa ja olla toisia varten olemassa. Liian usein kuitenkin unohdat itsesikin, muut menevät itsesi edelle tärkeysjärjestyksessäsi. Olet kunnianhimoinen, haaveilet paljon, mutta vähän pelkäät toteuttaa unelmiasi. Et oikein usko että pystyisit ne tavoittamaan kuitenkaan. Ole rohkeampi ;) Olet ripeäliikkeinen ja tarmokas, hyväntuulinen ja positiivinen nainen.

En nyt tiedä menikö aivan metsään, mutta sä tunnuit kaikkein helpoimmalta vastattavalta ;))

Olen 29 vuotias,hoito-alalla työskentelevä kahden pienen pojan äiti.Olen ollut naimisissa reilut 3 vuotta,välillä elämä ruusuista ja sitten taas välillä ei.Unelmanani on opiskella lääkäriksi,saa nähdä toteutuuko joskus.Asumme tällä hetkellä vuokralla,mutta haaveena olisi se punainen tupa ja perunamaa...

Sinä olet nuorekas ja vahva nainen. Sisukkuutta löytyy, vaikka välillä tunnet itsesi todella väsyneeksi. Jonkinlaista levottomuutta sinussa on, virtaa josta et oikein tiedä mihin sen kohdistaisit. Vähän olet tullut rauhallisemmaksi vuosien saatossa, mutta se pieni kaipuu elää sisälläsi vieläkin ;)

Kerro miten osui, jookos? ap

Vierailija:

Lainaus:

Töissä ollut pitemmän aikaa, ja nyt päätin vihdoin tehdä opinnot loppuun.

Lounatuuli

Sinä vaikutat kovasti tyytyväiseltä elämääsi. Sinun on helppoa hymyillä ja tunnet olosi turvalliseksi. Et halua jäädä paikoillesi, vaan haluat elämääsi jatkuvaa haastetta, muodossa tai toisessa. Et jaksa tällähetkellä olla kovasti huolissasi töitten löytymisestä, luotat kyllä siihen että elämä kantaa ja kaikki järjestyy :)

Vierailija:

Lainaus:

kaksi ammattia opiskeltu, mutta ei töitä näköpiirissä - paitsi tietysti kotiäitiys ;)

- Kurjenmiekka -

Olen reilu parikymppinen äiti, yhteishuoltajuus miehen kanssa. Työelämään palasin kun lapsi 1v 2kk. Asutaan ja elellään mukavasti kahdestaan. Rakkauselämä paistaa tällä hetkellä poissaolollaan, vaikka syömmeni kaipaisi jo tulta ja lämmintä syliä.

Entisestä luokan priimuksesta vahvaksi sinkkuäidiksi, semmosta se elämä on.

-DearMoM-

tuommoista taitaa elämäni olla aika pitkälle. Ja rohkeutta kyllä löytyy vaikka vähän muillekkin jakaa..mutta kyllä itsetuntoni kaipaa vielä hieman lisää vahvistusta.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat