Seuraa 

paljonko lahjoja vuoden ikäiselle kannattaa antaa jouluna avattavaksi? mietin vaan, että meillä niitä lahjoja varmasti tulee PALJON, ja äitini kertoi että kun minä olin itse ensimmäisenä joulunani lähes vuoden ikäinen " sekosin" lahjojen paljoudesta... siis revin vaan auki ja villiinnyin tai jotain sinnepäin :) siis tietysti pieni saa avata lahjoja itsekin ja olla mukana, mutta ettei ihan mahdottomaksi menisi... meidän neidillä on vielä sitten synttärit joulupäivänä..juhlat jatkuu :)

Kommentit (3)

että ei olla itse edes hankittu lahjoja jouluna lapsille, kun ovat olleet alle 1v. Tuota lelua, kirjaa ja vaatetta kun on ihan riittämiin ja lisää tulee kuitenkin...ostan mieluummin pitkin vuotta jos sopivaa ja kivaa tulee vastaan. Minusta yksikin lahja riittäisi ihan pienelle, tyttö sai 1v3kk joululahjaksi pienen tuolin ja ihastui siihen niin, ettei edes avannut yhtään muuta lahjaa vaikka siskot kuinka houkutteli. Olisi voinut ne muut jäädä kaupan hyllylle! taidan olla vähän antimaterialistisella tuulella ;))

Meillä neiti on jouluna 10 kk. Aattelisin, että minä ja mies ostettais pari lahjaa (joku vaate + joku lelu/kirja), samalla kaavalla jos sais isovanhemmilta + kummeilta, niin mun mielestä kyllä riittäis...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä on lapset 4v ja 7kk. Esikoinen oli ekana jouluna 1½kk, joten me vanhemmat avasimme paketit, pikkuinen ei niistä vielä ymmärtänyr yhtään mitään. Parina seuraavana jouluna teimme niin, että lahjoja avattiin kahtena päivänä ja tämä oli ainakin meillä toimiva ratkaisu. Ei tullut liikaa lahjoja kerralla ja neiti pysyi suht rauhallisena.

Viime vuonna, kun neiti oli 3v annoimme avata jo kaikki paketit samalla kertaa ja vähän meni villiksi touhu, mutta ei aivan hurjaa menoa ollut.

Toisen lapsen kohdalla teemme ehkä tänä jouluna niin, että avaamme paketteja pitkin iltaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat