Seuraa 

Synttärit on tulossa viikonloppuna ja lapsia talo täyteen. Kakku tehdään tietenkin ja tarjottavana keksejä,nameja ja pop-corneja. Mutta syökö lapset pullaa? Entäpä hedelmiä (viinirypäleet) tai jotain muuta pientä suolaista? Antakaa vinkkejä ja kertokaa kokemuksia.

Kommentit (4)

Niin lapsiin kuin aikuisiinkin uppoaa kuin häkä pitkulaisiksi leikatut kurkut, paprikat, porkkanat yms, mitä nyt keksitkin laittaa (halutessa voi laittaa myös jonkun dippikastikkeen). Helppo ja nopea tehdä, eikä vaadi mitään " ylimääräisiä" tarvikkeita. Hyvänä vinkkinä myös se, että jos kutsut ei ala heti lasten yleisen ruoka-ajan jälkeen, kannattaa laittaa ensin tarjolle suolaisia ruokia. Ei sitten muksut ahmi nälkäänsä herkkuja.. Ja herkkuja menee paljon vähemmän, eikä hurja sokerihumalakaan valtaa taloa niin helposti..

Eena

Käy katsomassa blogiani jos tahdot, jos saisit sieltä jotain ideaa. Valitettavasti siellä ei vielä ole paljoakaan kuvia lastenkutsuilta, kun digikamera on ollut mulla vasta vuoden verran, enkä ole aina muistanut kuvata kaikkia tekemiäni juttuja. Mutta on siellä jotain...

varsinkin lokakuun kohdalla on leivonnaisia, marraskuussa enemmänkin ruokia.

-Lintu75

www.Lintu75.vuodatus.net

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pikkupitsat ainakin on kelvanneet hyvin! Viimeksi mulla taisi olla kinkku ja jauhelihapitsoja ja hyvin meni sekä lasten että aikuisten suuhun:)

Marengit on myös hyviä lapsille, tosin sotkuisia kun on melko murenevaa...

Joskus olen ollut lastenkutsuilla, joihin oli tehty sellainen " siili" ... Eli vesimelonin puolikas oli siili ja siihen oli tökitty hammastikkuja pystyyn. Tikuissa oli just rypäleitä, juustonpaloja, paprikaa yms...

Oli hauskannäköinen ja hyvää naposteltavaa, kun on terveellistä:)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat